Har noen sett Sabina?

Kjære vakre medmennesker, jeg trenger sårt all den hjelpen jeg kan få her og nå. I skrivende stund er jeg mildt sagt utrolig fortvilt, forvirret og bittelitt skjelven. Men først og fremst bekymret, smått provosert og sint..

Husker dere Sabina som jeg har nevnt et par ganger tidligere denne måneden? Isåfall kan dere virke som de eneste.. Greia er, jeg har ikke hørt fra Sabina på et par dager nå. Det er det heller ingen andre som har gjort, hvis det folk jeg har snakket med sier virkelig er sant.. Faktisk er det ikke en gang noen som ser ut til å huske å ha møtt henne i hele tatt..

Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror ikke jeg har hørt fra henne siden den filmkvelden vi hadde for en ukes tid siden, sammen med Silje og Tharsika. Skal være så ærlig å si at jeg har ikke vært meg selv helt i det siste, så det er mulig vi har møttes en gang etter det, men ikke av hva jeg klarer å komme på akkurat nå da hukommelsen har vært litt fraværende en stund.

Var innom politiet i håp om å få etterlyst henne i dag ettermiddag. Den turen kunne jeg godt ha spart meg for.. For maken til nedlatende holdninger har jeg ikke vært vitne til før. Bare fordi jeg ikke klarte å beskrive henne godt nok, eller ikke hadde noe bilde de kunne gå ut med så var det ingenting de kunne gjøre..

Okei, helt greit, fint.. Jeg forstår forsåvidt det jeg også. Men når jeg så ga de adressen hennes fikk jeg høre at det bor ingen der, at det ikke har gjort det på fem år. Visst faen har det bodd noen der!! Min nest beste venninne SABINA har bodd der nesten hele den siste måneden, jeg har selv vært der flere ganger!!. Forbanna klovner altså. Ikke rart verden er i ferd med å gå under når de som liksom skal passe på oss er så jævlig inkompetente.

Så ja, akkurat nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Jeg er fortvilet, sint og innmari frustrert. Fortvilet for at jeg ikke får kontakt med det som jeg ihvertfall trodde var en av mine beste venner, sint på politiet som nærmest ga meg inntrykket av å ha diktet henne opp, frustrert fordi jeg her og nå sliter med å huske hvordan hun ser ut.

Har også prøvd å komme i kontakt med Silje og Tharsika, men de må ha gitt meg feil nummer eller noe da jeg møtte de forrige mandag, for hver gang jeg forsøker å ringe dem får jeg beskjed om at numrene ikke er i bruk.. Såeh, ja..

Men, jeg gir ikke opp.. Selv om hukommelsen min er litt sviktet akkurat nå, trolig på grunn av alt det stresset denne situasjonen har skapt, så må det da likevel være NOEN som vet NOE? Hvis det er noen som helst som har hørt anything fra min gode venninne Sabina fra Hviterussland som kom til Oppdal for cirka en måneds tid siden – Hver så snill å ta kontakt!

Og Sabina.. Hvis du på et eller annet tidspunkt skulle lese dette.. Jeg vet at du har opplevd mye tøft.. At du du sjelden orker å holde deg på et sted for lenge om gangen. Du har helt sikkert hatt dine grunner til å reise, men hver så snill.. Gi meg en sjanse til å forstå. Jeg har aldri møtt noen som deg før.. Jeg har blitt så utrolig glad i deg, hver så snill… Ta kontakt.

Og til dere hører fra meg igjen – Stay goregeous…

8 kommentarer
    1. Syns det er rart vennene til Sabina ga deg feil nummer. Og at Sabina ikke gir svar fra seg.
      Bare en teori: Du skriver at Sabina ikke er på samme sted for ofte, at hun reiser en del. Og at hun har bodd i Oppdal kun en måneds tid. Det er ikke sikkert det var registrert i noe folkeregister at hun bodde der fordi hun ikke har vært i Oppdal så lenge? Hvis det ikke har bodd noen offisielt der på flere år lix..
      Uansett, har du prøvd å dra hjem til der hun bor? Det har du kanskje? Prøv å finn ut hvor venninne hennes bor, eller om du fx kan finne dem på facebook. Du burde i hvert fall få greie på hva som har skjedd, for som dere sier over det her var merkelig xD

    2. Dette hørtes ikke bra ut! Håper hun kommer til rette så fort som mulig! Ja mange politifolk gjør en alt for dårlig jobb! De burde skjerpe seg! Kan hende hun er hos noen andre siden det bare er gått to dager. Eller har reist bort. Men man vet aldri

    3. C Noir: Jeg vet ikke hva jeg skal tenke eller tro lengre.. Hun er ikke å finne noe sted, verken når jeg prøver hjemme hos henne, eller når jeg prøver å ringe.. Ser forresten jeg har glemt å nevne i innlegget hennes at også hennes nummer nå plutselig ikke er i bruk lengre når jeg prøver å ringe.. Og det kan jeg nærmest sverge på har vært i bruk før..

      Hun er akkurat som Jesus, sporløst forsvunnet. Det er liksom som hun aldri har eksistert… Eneste forskjellen er at det virker som det er flere som tror på Jesus, da ingen av de jeg har forhørt meg med i nærheten ser ut til å ha husket Sabina overhode.

    4. Skjønner at du er veldig engstelig når det har gått over en uke ja! Jeg må ha lest feil eller noe.. Vet ikke helt hva jeg skal si..

    5. Nå regner jeg med at Sabina er en person i sin helhet, og ikke en fantasivenn. Hun har nok bare flyttet og starte på nytt, kanskje . Kan hun ha blitt sendt tilbake til landet sitt? Hun var sikkert ikke registrert i folkeregistret , men de har taushetsplikt. Du har heller ikke gjort henne noe? Er hennes venner også fra samme land? Det er merkelig at alle telefonen er feil nummer, det kan tyde på at de enten har skiftet nummer, eller blokkert deg. Var dette egentlig venner? For ekte venner gjør ikke slikt, om det ikke har skjedd noe…. Jeg håper for din del at du virkelig finner ut av dette. Jeg får helt vondt av deg…… <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg