No more Mr. Nisse Gøy

Si meg, er det noen der ute som egentlig husker sist gang jeg la ut et nytt “se her, jeg har kjøpt meg nye klær også videre”-innlegg? Nei, nesten ikke jeg heller.

Såå, i og med at jeg i dag mottok en ny pakke fra EMP-shop, samt to fra cdon, så tenker jeg nå at jeg godt kan vise dere hva jeg har handlet for noe denne gangen. Helt ærlig så har jeg savnet å gjøre slike innlegg en stund. Det er bare at stort sett så har jeg de siste årene latt være å ta noen bilder når det først faktisk har vært noe.

Og siden jeg fortsatt mener det er plenty mye i det kjente ordtaket om at tusen bilder sier mer enn et ord (eller var det omvendt?), så ser jeg egentlig ikke noe grunn til å vente lengre. Kjære alle prostituerte, kjære alle horekunder. Kjære demoner, kjære høns. Kjære følgere, med eller uten hat(t) – Dette er hva jeg vært og hentet på posten i dag!

Fra EMP-shop:

Daddy′s Little Monster, kopp – Front.


Daddy′s Little Monster, kopp – Bakside.


Fuck, hettegenser – Front.


Alchemy England Ancient Demon, hettegenser – Front.


Alice Cooper – Along Came A Spider, cd – Front.


Alice Cooper – Raise The Dead Tour, t-skjorte – Front.


Alice Cooper – Raise The Dead Tour, t-skjorte – Bakside.


Alice Cooper – No More Mr. Nice Guy Tour 2011, t-skjorte – Front.


Alice Cooper – No More Mr. Nice Guy, t-skjorte – Bakside.


Batman, joggebukse – Front.


Hustler – Fallen Red, t-skjorte – Front.


Game Of Thrones – Death Mask, hettegenser – Front.


Game Of Thrones – Death Mask, hettegenser – Bakside.

Fra Cdon:

Rise of The Tomb Raider – 20 Years Celebration, PS4-spill – Front.


Prince of Darkness, dvd – Front.

Med andre ord en ganske flott start på dagen, altså, det er ikke så skrekkelig lenge siden jeg sto opp. Nå skal jeg unne meg et aldri så hett stevnemøte med Frøken Dusj, før jeg så duller i stand litt frokost forså å kose meg med morgendagens Hotel Cæsar-episode. Wee, livet <3

PS: Jeg pleier vanligvis ikke å legge klærne mine på gulvet, men i dette tilfelle.. Skal uansett vaske de før bruk likevel. Så da vet dere deeeeet.

Har du mottatt noe awesome i posten i dag?

Stay goregeous!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg