Verdens deiligste!

Hei bloggen..

Har egentlig ikke noe å si til deg i dag. Føler bare ikke for å fortelle deg noe akkurat nå. Ble du sur? Aww, to bad.. Men du, kanskje jeg har noe til deg som kan bøte bitte litt på det såkalte såret. Hadde onkel Fante-Foto på besøk i dag, og han knipset et par bildet som ikke ble så bæsjt om jeg skal si det selv. Med andre noen andre har lyst til å si det.

Hva tenker du om dette?

Hmm, ganske alminnelig og kjedelig, kanskje.. Hva.. Med.. Dette?

Ah, ja jeg antar det egentlig var ganske likt det første. Hmm, HER har jeg noe du sikkert vil like!

Liker du ikke tenna mine? Hmm..

Vet du hva? Jeg kunne ikke brydd meg mindre, SE HER!

Totalt careless! Og du..

JEG HAR PULT ONKELEN DIN!!

Yessssss daa, et helt alminnelig hverdagsknull.. Terningkast druesaft.

Oh.. Hei der sexy kameramann..

Hva har du gjort på i dag? Noen planer for kvelden?

Vi reblogges!

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg