Fullstendig søvnløs

…. Søvn. Fremdeles ikke helt min greie. Det vil si, jeg liker å sove jeg også. Men noen ganger er jeg bare så alt for dårlig på det, særlig om jeg skal noe konkret på et spesifikt tidspunkt neste dag. Natt til dagen i dag foreksempel ble delvis plombert på grunn av det.

En aldri så liten oppdatering: Rundt klokken 07.42 klarte jeg visst å finne ut av det med ovnen selv, så plutselig trengte jeg plutselig ikke at pappa skulle stikke innom senere i dag likevel xD Nok et teit eksempel på mine livs spontaniteter..

Vi reblogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg