AUGUST?!

August?? Er det virkelig deg? Hvor har du vært det siste året? Deilig å endelig ha deg tilbake, med dine nydelige farger og ditt alltid så like sjarmerende vesen. Måtte du våge å bli en stund denne gangen.

Ja, mine kjære lesere, venner, erkefiender og fans. Tiden går jammen brutalt fort til tider. Nå er påsken så og si like rundt hjørnet, enda jeg ikke syns det er så lenge siden sist. Men sånn er det bare, tiden går som den går, og vi med den.

Forhåpentligvis blir dette en bedre måned enn den forrige. Jeg skal ikke klage så alt for mye på juli nå, for det har vært en del bra som har skjedd de siste 31 dagene også, men når det igjen er sagt skal likevel ikke forrige gamle juli være så alt for hard å slå.

Det er ihvertfall lov å håpe at august er snillere enn juli har vært dette året her når det kommer til såkalte vennskap. At ingen av de som fremdeles sitter på karusellen ikke plutselig bare heelt uten forvarsel hopper av på samme måte som de to forrige som akkurat stakk.

For min del må det gjerne også bli færre solskinnsdager de neste fem ukene, mer vind, flere skyer, ja takk, gjerne litt mer regn også. Det er ikke sånn at jeg hater solen, sola er fin å ha den, men i det siste har den bare vist seg litt for mye.

Hva er det ellers jeg håper på for august, mon tro? Hmm, media må gjerne skrive mindre om skadedyr som Pokémon Go, Donald Trump og SPORT… Så kan de heller skrive litt mer om ting som betyr noe. Livet foreksempel. Hva er egentlig livet? Den kan dere godt suge litt på.

Neida, ellers så har jeg ikke så mye mer å legge til akkurat nå. Juli har når sant skal sies ikke vært så verst. Jeg kommer mest sannsynligvis til å overleve denne gangen også. Kanskje jeg til og med har pulsmaskineriet gående innen 17. mai er tilbake også, hvem vet?

Næh, skal man ta og runde av mon tro? Si at det var det for denne gang? Heller komme tilbake med et nytt innlegg litt senere? Jeg tror rett og slett at vi sier det sånn jeg..

Hva slags ønsker har du for denne måneden?

Vi reblogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg