Fra Voss og tilbake

I løpet av helgen som var tok jeg meg en aldri så liten tur til Voss for å blant annet treffe de flotte vennene mine som jeg har der borte. Etter at jeg dro dit i juli i forfjor endte jeg til slutt opp med et lengre skriftlig blogginnlegg med en del bilder. Denne gangen blir det ikke fult like mye tekst, eller stillestående bilder, rett og slett fordi jeg nå har såpass mange frames med LEVENDE bilder og lyd dere nå kan kose dere med i stede.

For denne helgen valgte jeg nemlig å dokumentere mye av det viktigste på video. Det dere nå har i vente er faktisk intet mer (eller mindre) enn en 57 minutter lang videodagbok, så lykke til med å orke å se absolutt hele, hehe.

Noen som har sett hele?

Vi reblogges!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg