Minecraft på PC!

I fjor eller noe gikk jeg til anskaffelse av PS4-utgaven av Minecraft. Jeg tror det var i fjor. Uansett, det ble aldri til at jeg spilte det særlig mye, først og fremst fordi jeg ganske sjeldent har hatt noen å spille det sammen med. Min bror har det på pc, venninnene mine på Voss har det på pc, så og si alle jeg vet om som har det, har det først og fremst på pc.

Så da ble Minecraft på pc fort nok en ting jeg en stund har gått rundt og tenkt at jeg skal fikse i tillegg til at jeg en dag skal flytte fra Oppdal, besøke Sara i Bergen, gi ut den boken jeg begynte på for noen år siden, begynne å trene, skrive ferdig serien om “Karsten og Petter“, og listen bare fortsetter langt inni Disney-land..

Men nå, NÅÅÅÅ!!! NÅ har jeg omsider kjøpt, lastet ned og installert Minecraft på pc. Jeg har til og med sendt melding til tre venner av meg for å informere om det, men siden klokken i skrivende stund er 04.05 så tviler jeg litt på noe svar før tidligst klokken 11.

Enyway. Tenkte bare å fortelle dere andre det også, rett og slett fordi jeg hadde lyst. Så nå vet dere det og kan bruke den nyttige informasjonen til… Vel.. Å synge en sang om det eller noe? I dont know xD

Spiller du Minecraft?

Vi reblogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg