BE KY RINGE(R)!

Okei, helt ærlig. Per dags dato har jeg ingen venner ved navn Ky, men hvis du derimot skulle kjenne en (eller flere), trenger du ikke be vedkommende om å ringe meg xD Men hvis du absolutt vil, be my guest. Ikke at jeg kommer til å ta telefonen likevel.

Såå.. Bekymringer, bekymringer, bekymringer. Jadda, jeg har fremdeles noen av de jeg også. De er heldigvis som regel ikke så veldig sterkt til stede, men de FINNES. 


© Bildet er tatt fra jenniferjuan.wordpress.com

Akkurat nå for tiden hender det en gang i blant at jeg bekymrer meg for følgende:
– At flere av mine beste venner plutselig bare dør.. Eller blir alvorlig syk..
– At pcen skal ta kvelden.. (den begynner å bli noen år..)
– At viktige evner som særlig hørsel, syn eller hukommelse skal svekkes..
– At jeg må begynne å bruke briller eller linser.. (ja, det er faktisk en egen bekymring!)
– At jeg skal klare å ødelegge noe i leiligheten av en viss verdi..
– At Hotel Cæsar skal ta slutt..
– At jeg ikke skal få besøkt noen (utenfor bygda) før senest etter nyttår..
– At de mer mørke impulsene mine skal ta i for stor grad overhånd igjen..
– At Play Station-trophyene mine skal gå tapt..
– At de 4-5 beste venninnene mine ikke skal vite at jeg er glad i dem..
– At folk faktisk begynner, eller har begynt å gå lei av meg..
– At de kommende Star Wars-filmene skal bli en nedtur..

Hva er det du er bekymret for for tiden?

Vi reblogges!

2 kommentarer
    1. Maren S. Helgemo: Aha ja, vi har alle vårt xD Når jeg ser gjennom listen min igjen nå føler jeg at det er trygt å påstå at jeg ihvertfall har hakket mer realistiske bekymringer enn som så. Altså, tyngdekraften KAN faktisk forsvinne, det er jo mulig, men jeg tror nok heller sjansen er større for at alle jeg kjenner får kreft og dør eller noe sånt først.. xD

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg