You win, or you die!

Det ville vel vært en liten underdrivelse å si at jeg fra tid til annen kan være litt sær. I løpet av de siste minuttene har jeg nå tatt en dykk i det endeløse bildearkivet og funnet ut at jeg skal kjøre en liten konkurranse igjen. Det jeg vil ha deg til å gjøre burde være såre enkelt. Ta en titt på de 10 forskjellige bildene jeg har lagt til under og fortell meg i kommentarfeltet hvilket av dem du personlig finner mest forstyrrende, og ta gjerne med hvorfor.

Etter en stund kommer jeg til å kåre en tilfeldig vinner. Den “heldige” vinneren kommer jeg deretter til å “reklamere” for mot slutten av hvert eneste innlegg etter at “kåringen” er gjort. Det vil si, hvert eneste innlegg, ti innlegg på rad, ikke hvert eneste innlegg resten av livet xD 

Så, dersom du har en blogg vil det kanskje være en fordel om du legger igjen en adressen til bloggen din, hvis ikke så kommer jeg bare til å skrive “**** (navnet du legger igjen) er kul” eller noe i stede i de ti innleggene 😉

Bilde A:

Bilde B:

Bilde C:

Bilde D:

Bilde E:

Bilde F:

Bilde G:

Bilde H:

Bilde I:

Bilde J:

Let the game begin..

PS: Jeg kommer ikke til å gå rundt og drepe alle og en av dere (som overskriften hinter om) som ikke måtte bli den “heldige” vinneren, DET er et løfte. Jeg mener, det får være grenser for hvor mye dødtid og sadisme selv jeg skulle “sitte på” xD

Vi reblogges!

5 kommentarer
    1. Bilde C var det litt Van Gogh over. Bilde D var det litt Psycho over.. riktignok i dusjkabinett, but still. Vinner av mest forstyrrende blir *trommevirvel* bilde F. Hvorfor? Fordi det tydeligvis er en mannegreie å være naken, men fortsatt ha sokkene på.

    2. Ann Helen: Bilde F, ja, hehe. Om det egentlig er sånn at det er en mannjegreie å være naken, men fortsatt ha sokkene på, vet jeg ikke da jeg nok ikke kan defineres som en alt for vanlig “mann”. Det jeg derimot vet er at da jeg tok det bildet for noen år tilbake (tror der er snakk om to) så var det et fenomen som het “Cock in a sock” som hadde spredt seg litt rundt om kring.

      “Cock in a sock” var kort fortalt nok en ting folk kunne gjøre for å vise sin avsky mot kreft, i dette tilfelle var det særlig prostatakreft som var tingen.

      Jeg likte dette opplegget, jeg brydde meg ikke så mye om selve bakgrunnen for hvorfor enkelte tok disse bildene. Men jeg syns “Cock in a sock” hørtes såpass gøy ut at jeg bare “måtte” slenge meg på.

      Da var det en stund siden jeg hadde posert naken sist, noe jeg hadde savnet en stund. Så når jeg da plutselig følte jeg fikk en “unnskyldning” til å vise frem kroppen min igjen så slo jeg til 🙂

      Jeg har lenge vært en forkjemper for å gjøre nakenhet så lite tabulagt og så vanlig som overhode mulig. Derfor hender det en gang i blant at jeg tar av meg klærne, finner en eller annen litt småfrekk (eller ikke) positur, forså å bare la kameraet forevige øyeblikket.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg