Freddy tok meg som gissel!!

Jeg har talenter!!! Et av dem er å ligge i sengen skikkelig lenge bare jeg enten:

A: Ikke føler jeg har noen grunn til å stå opp i hele verden, what so fucking ever.
B: Føler jeg har en veldig god grunn til å snu døgnrytmen fordi jeg om et par dager skal noe jeg gleder meg en del til.

Heldigvis skulle det vise seg å være B som står og trekker i trådene denne gangen. For neste uke skal jeg ihvertfall forhåpentligvis møte noen. En person jeg aldri har møtt face2face tidligere, men som jeg utifra de inntrykkene jeg har foreløpig syns virker veldig kul og allright. Og så er det jo blitt sånn igjen nå at jeg har faktisk ikke møtt noen jeg har gledet meg sånn til siden sarping-besøket i september. Altså er det åtte måneder siden sist jeg møtte noen nå som jeg har gledet meg en god del til å møte, med mindre man trekker brodern inn i regnestykket, da blir det isåfall bare noen uker siden sist. Men utenom broren min/ nærmeste familie, så er det altså 8 måneder siden nå at jeg har fått møte noen überawesome folk utenom altså min bror.

Såeh, ja, førstkommende uke skal jeg altså møte noen jeg foreløpig bare har skrevet litt med over nett, en person jeg ser ganske så frem til å finne ut hvordan hun er i det virkelige liv også. For Facebook er jo som kjent bare en illusjon, right? Litt sånn Jesus og Galtvort, sant? En ting er jeg ihvertfall sikker på allerede, hun jeg skal møte snart er faktisk noen vinkorker kulere enn Jesus! 😀

Ah, jeg tenker forresten at det nå er på tide å fortelle dere litt om de siste timene fra mitt liv. Jeg har som sagt akkurat sovet, og jeg har også som sagt ligget i sengen veldig lenge (vet ikke hvor lenge jeg har ligget der våken, men blitt noen timer det også, tror jeg). Nærmere bestemt fra 10-tiden i går (på dagtid, hvis ikke hadde det nemlig stått 22.) til klokken 04.05 nå i dag tidlig. Med andre ord, jeg var “bare” seks timer unna å ha ligget der et helt døgn når jeg omsider fant det for godt å forlate soverommet. Så, det er bare å beklage til dere som har prøvd å fått kontakt med meg de siste timene, Eline og Gnoomy. Håper dere kan tilgi en stakkars synder.


Ekstremt klar over at jeg på dette bildet er litt i ufokus, men slapp av, kunst kalles det da dette bildet var ment til å gjenspeile virkeligheten xD

Hva er det forresten som har snudd sånn på rytmen denne gangen? Vel, like etter midnatt i går (06.05.16) så klarte jeg endelig å runde gode gamle Resident Evil 4. Et spill jeg særlig mot slutten ikke trodde jeg skulle klare siden det spillet ikke er blant verstingene i serien når det kommer til å skjemme bort spillerne med ammo, og jeg hadde kort fortalt ikke så mye krutt igjen når jeg nærmet meg de to siste bossene. Likevel, for å gjøre en litt lengre historie kort: Jeg greide det!! PS: Sistebossen i RE 4 viste seg å være sjokkerende lett, det er særlig to litt tidligere i spillet som var minst to trailere med brunost verre.. -_- Og da tenker jeg særlig på Salazar (jævla inngrodde drittunge!!!) siden Verdugo kan man i teorien “bare” stikke av fra.

UANSETT. Da jeg omsider hadde rundet dette spillet vurderte jeg å legge meg, men jeg visste at det ville ikke gå likevel. Liksom, jeg hadde akkurat rundet et spill jeg totalt hadde brukt litt over 22 timer på de siste 3-4 dagene. Jeg vet ikke med andre, men jeg sliter litt med å få sove rett etter noe sånt. Så jeg bestemte meg plutselig for å kaste meg over et annet spill i stede xD Nærmere bestemt indie-spillet The Park (som er delvis “norsk”), som jeg også klarte å runde den natten. Men når det er sagt, The Park er et veeeldig kort spill, hvis man virkelig går inn for det kan man fint fullføre det på en liten time. Jeg brukte litt i underkant av to, da det var en del småting jeg fant en del glede av å undersøke og sånn.

Okei, nå begynner dette å bli et litt smålangt innlegg igjen. Beklager det (ikke så veldig). Når jeg omsider hadde rundet The Park så var vel klokken omtrent det den er i skrivende stund nå (04.52), så jeg kunne ha lagt meg da også, men neida, for da skulle jeg ordne meg med ostesmørbrød, forså å se på det ene etter det andre jeg fant av spill-trailere og visa versa på Youtube. Sååå, med andre ord ble klokken altså 10-etellerannet når jeg endelig hadde lagt meg i sengen, og snipp snapp snute så tok det plutselig 18 timer før jeg av sengen igjen var ute.. xD

Hva har du bedrevet den siste tiden?

Vi reblogges!

6 kommentarer
    1. Så gøy at du skal treffe noen 😀 Oi, du har en reklaeting rett foran kommentarfeltet her, så nå ser jeg ikke hva jeg skriver, så beklager for eventuelle feil 😛 Men, i all efall. Så gøy at du skal treffe noen du gleder deg til å treffe 😀 Satser på vedkomende er like kul i virkeligheten som det du har fått inntrykk av på nett 😀

    2. Elin Slåen: For å ta det med reklamen først: Bruker du nettbrett, mobil, pc, mac eller noe annet? Hvis du bruker pc, hvilken nettleser bruker du?

      Hvis du bruker mobil vil jeg skal problemet kunne løses (ihvertfall om du bruker Chrome) ved å klikke “Be om pc-version) som du får som et av flere alternativer om du trykker på noen prikker som skal være øverst til høyre. Dersom det ikke fungerer, klikk “Be om mobil-version”, vent noen sekunder, forså å gå over til “Be om pc-version” igjen.

      Litt teit med denne reklamen… Tror særlig at folk med mobil sliter litt med at reklamen kan bli plassert over enkelte kommentarer og noen ganger også over deler av et eller annet innlegg.. Jeg KUNNE eventuelt gjøre slik at de med mobil får det kjedelige mobilvennlige-designet som blogg.no har stelt i stand, men da føler jeg samtidig at alt for mange vil gå glipp av det überfantastiske designet Albertine har laget for denne bloggen. Pluss at for de som da BARE bruker mobil så vil denne bloggen da virke hakket mindre unik plutselig, og jeg liker som kjent å kunne skille meg ut best mulig xD

      Ooooog hvis du bruker pc så tror jeg også Chrome kan være en grei løsning, eventuelt Opera.

      Også til det angående neste uke: Ja, jeg tror det skal bli hyggelig 🙂

    3. Ehh, reklamen dekker hele kommentare/svaret ditt, så jeg fpr ikke lest noe, bortsettf ra de tre siste linjene :O Jeg får ikke fjernet reklame heller :O

    4. Elin Slåen: Hehe, takk for oppdateringen xD Hva gjorde at du til slutt fikk sett hele? ble det så du prøvde ut Opera til slutt? (det er det jeg bruker, unntatt når jeg skal på Tv2 Sumo (Hotel Cæsar), da foretrekker jeg Chrome. Men ellers: Opera. Og ja, jeg ser ironien at jeg ikke benytter Opera til såpe-opera, men ikke min feil at Tv2 Sumo og Opera “krangler”.. xD)

    5. Ha ha- Opera, såpe-opera 😛 Morsomt.
      Nei, når jeg skrev den første om at jeg ikke kunne se, så gikk jeg inn igjen og da var hele reklamen borte bare 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg