!rut åp tU

I dag tror jeg jammen at jeg endelig klarte å få på plass det som nå har blitt årets første ordentlige gåtur, HVIS vi ser bort i fra alle de gangene jeg går til et viss sted 45 minutter unna for å skille meg fra den mengde søppel jeg har klart å samle på i en ukes tid. Ikke sikker, men jeg tror ihvertfall at turen jeg har tatt nå er den aller første “ordentlige” gåturen for 2016.

Eller, ordentlig og ordentlig. Jeg hadde jo opprinnelig en annen hensikt enn å “bare” komme meg ut litt. Jeg har nemlig BLANT ANNET fått tatt noen bilder som kommer til å bli brukt i fremtidige innlegg her på bloggen. Men dagens vandring føltes ihvertfall mer hyggelig og “frivillig” enn de 45 minuttene jeg vanligvis bruker en vei hver uke for å kaste søppel.

Såeh, ja. Jeg har vært ute og tatt noen bilder. Like etter at jeg hadde kommet meg ut av leiligheten slo det meg at det er noen uker siden jeg har vært alt for hyggelig og sosialisert meg med Rune. Det har nemlig vært et par tilfeller nå hvor jeg ikke har hatt alt for mye “tid” da jeg heller har prioritert andre ting, så når jeg likevel først var på vei ut og ikke skulle gjøre noe som krevde en for mye konsentrasjon så bestemte jeg meg like gjerne for å invitere han med.

Ooog SLIK så han sånn omtrentlig ut da han åpnet døra for meg rett før vi begynte å gå i lag:

Da har jeg intet mer å melde for denne gang. Hva de nevnte bildene som har blitt tatt i dag skal brukes til har jeg ikke lyst til å avsløre enda. Men jeg kan si såpass som at det ikke vil ta veldig lang tid før dere i hvertfall får sett snurten av samtlige av de 😉

Har du unnet deg en spasertur i dag?

Vi reblogges!

3 kommentarer
    1. Elin Slåen: Det overrasket meg faktisk ikke ^^ Det blir liksom litt annerledes når man har hund(er?), da er man vel litt mer “pliktig” til å ta seg en tur i ny og ne sammenlignet med om man hadde bodd helt alene?

      Håper dere får, eller har hatt en god tur innen denne kommentaren leses 🙂

    2. Ja, det er helt sant. Det er en av grunnen til at jeg har hund- jeg kommer meg ikke ut i det hele tatt ellers 🙂
      Vi skal på tur om en liten halv time- jeg sovnet visst på sofaen 😛 ha ha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg