Vlog – 06.03.16

Jeg har lenge og da mener jeg LENGE tenkt, skrevet og sagt at jeg ønsker å bli flinkere på et mer variert kosthold, og at jeg også skal bli flinkere på å faktisk lage maten selv. Har blitt alt for mye lettvint ferdigmat de senere årene. Jeg har vel og merke blitt flinkere nå, men fortsatt er det absolutt rom for utvikling.

Her om dagen spurte jeg min gode venninne Sara (klikk på navnet for å komme til bloggen hennes) om hun hadde noen gode og enkle tips til noe jeg kunne prøve meg på. Det aller første jeg fikk av forslag var wok med svinekjøtt, ris og Sweet Chili Sauce fra Santa Maria (eventuelt Rema 1000 sin egen).

Nå skal det sies at det var to av disse ingrediensene jeg ikke klarte å finne når jeg her om dagen skulle gjøre et innkjøp, så derfor endte jeg opp med noe litt annet enn det jeg ble tipset om. Men når sant skal sies så ble jeg faktisk ganske fornøyd likevel med sluttresultatet, som dere nå kan få se meg tilberede og nyte i min nyeste vlog.

Hva syns dere?
Er det noe spesifikt dere mener jeg kunne gjort annerledes til det bedre? 🙂

Vi reblogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg