Den beste følelsen

Du lar deg omsider penetrere
mens den fyller deg opp.
For en vanvittig følelse,
noe så ubeskrivelig godt.

Glad er du for at tok sjansen,
smilte, nikket ja, grep tak i den,
og lot den komme inn.

Ingenting forblir permanent,
inn og ut den vil komme og gå,
men den er hos deg her og nå.

Nyt det, det er ei ingen skam.
Du har fortjent det så vel.
Føl deg fri til å rope det ut,
blås i hva andre måtte si.

La det flomme over hele kroppen,
la den eksplodere over hele deg.
Slipp hemningene helt fri,
la skammen flakse av sted.

For den beste følelsen du kan ha,
den som er hos deg nå,
den kan ei taes forgitt.
GLEDEN!

2 kommentarer
    1. Jeg tar i mot den
      Med hele meg
      Gang på gang
      Jeg blir ikke lei
      Den vokser og sprenger
      Det finns ingen stopp
      Gud for en rus
      Den fyller meg opp
      En hinsides lykke
      Er alt jeg kan føle
      Utrolig hva GLEDE kan gjøre
      Cheeeses, så poetisk jeg føler meg i dag! 😮😁

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg