NY MOBIL, NYE MULIGHETER!

Samsung Galaxy S6 in tha house
Endelig, ENDELIG!!!! Jeg har en lengre periode som nok har føltes lengre enn den har vært ønsket meg en ny mobil. Jeg har nå gått et år rundt med en Samsung Galaxy S5. En veldig snasen, intelligent, rask og i hele tatt god mobil, MEN dessverre begynte den etterhvert å irritere meg på spesielt et område..

Det var ikke alt for ofte det skjedde, men når det skjedde så var det virkelig ekstremt frustrerende. Det jeg sikter til er at den innimellom fikk det for seg at dekselet ikke satt ordentlig på plass, og DET kunne den gjerne finne på å minne meg på hvert 5 sekund når det først gjaldt. Så akkurat når det skjedde var det ikke SÅ gøy å bruke akkurat den til se videoer på Youtube, skrive sms osv. xD

Likevel, jeg har ikke gitt opp den Samsung Galaxy-slekta enda. For den nye mobilen min er ikke så skrekkelig forskjellig fra den forrige jeg hadde. Det jeg har skaffet meg i dag er nemlig en splitter ny Samsung Galaxy S6!

For selv om det var veldig irriterende når den først begynte å mase om “det løse dekselet” så var jeg ellers veldig fornøyd. Heldigvis tror jeg ikke dette deksel-problemet vil dukke opp på min nye S6-modell, da den ser ut til å være satt sammen bitte litt annerledes enn S5eren. Litt vanskelig å forklare, men det får holde at de som har gjort den samme oppgraderingen som nå jeg har gjort forhåpentligvis forstår hva jeg mener. Dere andre får bare sitte der og være grønne xD

Dagens lille skremsel
Det skal sies… Selv om jeg ikke tror det vil bli noe deksel-trøbbel med den nye, så har den likevel klart å “skremme” meg litt allerede nå i dag. For omtrent en time siden etterlyste jeg mobilnumrene til folk, og det var i hvertfall to som fortalte meg at de hadde sendt sms, men som jeg aldri så ut til å få. Så fant jeg ut at jeg i tillegg til å ikke kunne motta sms eller anrop, så kunne jeg heller ikke sende noe da “nettverket ikke var tilgjengelig enda”…

Ble litt “redd” for at jeg måtte opp til Elkjøp igjen for å bytte SIM-kort, men det ser det heldigvis nå ut som jeg slipper.

Og helt til slutt…. Jeg må bare nok en gang “beklage” for at jeg NOK EN GANG har blitt veldig sløv når det kommer til blogginga xD “Dessverre” ser det ut som det heller ikke med det første kommer til å komme så veldig mye nytt her da jeg er ganske “opptatt” for tiden. Det vil si, jeg har blitt veldig hekta på Game of Thrones og, ehm, gaming den siste tiden. Sorry, but Im not fucking sorry.

Vi reblogges – kanskje!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg