Talkshow: Hvem er gjest??

Talkshow kan være både interessant, spektakulært og riktig så underholdende – Særlig når gjestene faktisk ikke aaaaaaner hvem de er!

Helt siden Tv2s nye lørdags-konsept «Alt Er Lov» dukket opp på skjermen for noen uker siden har det vært en av mine store høydepunkter i hverdagen. Særlig har jeg likt “I kveld med hvem?”-delen så godt at jeg nå har latt meg inspirere til å lage et lite talkshow selv – hvor gjesten altså ikke vet hvem han/ hun er.

Slik gikk det til da jeg og Rune forsøkte oss på hverandre i går kveld!

Hva synes dere om videoen?

Vi reblogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg