Blogg på mobil

Det var akkurat en ting som gikk opp for meg. Noe som nesten burde være selvsagt, men som jeg likevel kan forstå om enkelte ikke har tenkt på da jeg ikke har tenkt særlig på det selv før nå nylig.

Når jeg en sjelden gang bruker min Samsung Galaxy s5 til å være på forskjellige nettsider så holder jeg den som regel loddrett. Det er nesten bare når jeg har brukt den til å se videoer på f.eks Youtube at det har vært noen unntak.

Men når jeg tittet innom bloggen min med mobilen for litt siden så jeg at teksten blir litt annerledes oppdelt når man holder mobilen loddrett i stede for vannrett. Har tatt noen screenshoots for å vise dere hva jeg mener.

Loddrett – Dette er FEIL:

Vannrett – Dette er RIKTIG:

Pleier du å holde mobilen vannrett eller loddrett når du leser blogg?

Vi reblogges!

 

3 kommentarer
    1. Jeg bruker ikke mobilen så mye til slike ting. I tillegg har jeg skrudd av den jævla roteringen fordi den snur seg selv om jeg ikke beveger mobilen så mye som en millimeter en gang og man kan io seriøst klikke for mindre- wææææ! Ha ha.. Jeg prøvde å skrive en evig lang setning, men det bydde meg litt i mot. Jeg må bruke komma og punktum 😛 He he.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg