TINDER-MATCH!

Heisann, hoppsann og fallerallera!
Sola skinner og jeg er faktisk gla(d). Det er i bunn og grunn ingen spesiell grunn til det, annet enn at jeg ikke har noen særlig gode årsaker til å være deppa.

Okei. Det skal faktisk sies.. Jeg har fått min aller første match på Tinder i ettermiddag. Flott jente, absolutt, men dersom jeg en eller annen gang skulle få lov til å besøke henne så tar det fort åtte timer en vei med kollektivtransport. To timer og et kvarter om jeg bare hadde hatt lappen.

Men, det er i hvertfall koselig med en match likevel. Selv om jeg ikke har alt for store forhåpninger her og nå så, ja, det at jeg i hele tatt har fått en match er i hvertfall noe. Da kan jeg ikke se så gæern ut likevel. Eller? ^^

Sånn, da har dere fått de mest spennende nyhetene som er å fortelle foreløpig. 😉


Følte for å spandere på dere en aldri så liten sunfie i dag ^^

Har du vært heldig på Tinder den siste tiden?

Vi reblogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg