NÅ eller ALDRI!

Nå eller aldri! Det er aldri helt lett å vite om det egentlig skal være spørsmålet, eller om det faktisk er selve svaret..

På lørdag filmet jeg og Rune noen scener til en splitter ny videoblogg jeg har jobbet litt med de siste dagene, i går kom de aller siste bitene som manglet for å kunne ferdiggjøre prosjektet på plass – Mine damer og herrer, rovdyr og kjøtere, snobbefanter og prostituerte – Her har dere resultatet:

Nok en gang vil jeg takke min gode venn Jan Dalchow for at jeg har fått lån av stemmen hans! Tusen takk for stemmen din Jan, du skal snaaaart få den tilbake ^^

Ikke le, aldri le. Ok NÅ kan du le. Oh le, oh le, oh le..
Det er en kjent ting at selv i filmbransjen går ikke allting alltid som smurt. Noen ganger er det fordi statisten med skiene har glemt å smøre, ehm… Wienerbrødet? Andre ganger går det simpelthen bare ikke. Og ja, det jeg prøver å si er at hvis dere fremdeles har litt tid til overs så kan dere kanskje unne dere noen bloopers også?:

Hva syns dere om videoene?

Vi reblogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg