Snipp, snapp snute – så var nytt design og header i rute!

En ny tid er kommet – “Fullstendkaos” er ikke som før!
Nå håper jeg dere legger merke til en “liten” forandring, hvis ikke er det muligens jeg som blir nødt til å fortelle deg at du bør gå og sjekke synet. Eventuelt er det bare første gangen du titter innom og isåfall er innom tanken om hvor jeg har vært i hele ditt liv.

For en liten stund siden tok jeg kontakt med en veldig kreativ og flink jente som heter Albertine. Noen fikk kanskje med seg at jeg la ut en etterlysning på Facebook hvor jeg spurte om noen kjente til noen som er flink når det kommer til header, design og koding? Det tok ikke lang tid før en trofast Facebook-venn av meg da foreslo albiss.blogg.no (bloggen til Albertine) og så fort jeg hadde klikket meg inne på bloggen hennes skjønte jeg raskt at det ikke var noe stort poeng i å lete lengre.

Jeg tok så og skrev en aldri så liten mail til henne for å høre om hun var interessert i å gjøre en jobb for meg og det tok ikke lang tid før jeg fikk den tilbakemeldingen jeg håpet på.

Siden da har vi hatt ganske jevnlig kontakt de siste dagene og nå ser dere resultatet av hva de dialogene og det samarbeidet har ført til. Jeg vil så absolutt anbefale alle som ønsker seg en ny header og/ eller et nytt design å ta kontakt med Albertine, for da får man det man ønsker seg. Her snakker vi om en ung, seriøs, meget dyktig og profesjonell skredder som ikke gir seg før de siste trådene sitter ordentlig på plass.

Om dere ønsker å sende henne en bestilling kan det lett gjøres her!

Hva er nytt?
Så, hva er det egentlig som er forandret på?

Først og fremst er ikke den nye headeren og det nye designet like ekstremt og dystert som det forrige. Jeg er fremdeles en person som er veldig glad i mørke og morbide ting, men når det er sagt så er jeg likevel ikke så mørk, dyster og “ekstrem” som jeg f. eks var for 3 år tilbake. Så når det nå skulle komme nytt design og ny header ønsker jeg å få frem at det er ikke bare bloggen min som er forandret “siden sist”, men også mannen bak.

Slik så bloggen min ut før:

NÅ!:

I tillegg til at den “nye bloggen” er litt “snillere” enn den forrige så er også skrifttypen i innleggene og overskriftene nå helt nye. Det skal sies at jeg ønsket en noe mer spennende skrifttype på det gamle designet da det ble laget i sin tid også, men det dukket opp noen utfordringer den gang som gjorde at det var noe begrenset hvilke skrifttyper som ville fungere i de fleste nettleserne. Enyway, det var FØR ^^

Så er det forhåpentligvis også noen som har merket seg at bloddråpene har flyttet seg fra høyre til venstre i innleggene, samtidig som de er blitt litt mer gammelt-sykehus-aktige enn hva det var før ^^

Helt avslutningsvis vil jeg gjøre oppmerksom på at det er kommet to nye følge-knapper under profilbildet mitt for dere som har lyst til å følge meg på bloglovin og Instagram I TILLEGG til Youtube, blogg.no og Facebook.

Da tror jeg at jeg har fått fortalt dere om det aller meste. Resten kan dere i grunn fint utforske selv. Men… En siste ting. Ta og trykk høyreklikk, vær så snill 😉

Hva synes du om den nye headeren og det nyeste designet mitt? 🙂

Vi reblogges!

17 kommentarer
    1. Jeg så jo på bloggen hennes at dette er noe hu kan 🙂 Og det ser man jo i og for seg her også. Jeg er helt blåst når det kommer til slike ting 😛

    2. Elin Slåen: Hehe. Jeg KUNNE laget en header selv… Men da hadde det ikke blitt like pent. Når det kommer til design og koding så har jeg nesten nada med kunnskap og da syntes jeg det er like greit å gi den jobben til noe andre. ^^

    3. Header greier jeg såvidt å forandre- blir absolutt ikke bra, men greit nok. Men jeg bruker en evighet på å tilpasse størrelsen slik at den passer inn liksom 😛 Jeg greide å google meg frem til hvordan jeg kunne endre bredden på selve innleggene, slik at jeg fikk bildene i samme bredde- da var jeg mektig imponert over meg selv skal jeg si deg 😉 he he

    4. Elin Slåen: Ja, jeg har sikkert googlet det også jeg for et par år tilbake når jeg fremdeles var min egen vaktmester uten assistenter :p Men det begynner å bli lenge siden. Nå er oppgradert til president og har en haug med ansatte som jobber det de kan for at det beste skal bli godt nok, samt litt til ^^

    5. Gratulerer med nytt design, superbra spør du meg 🙂 Godt å få litt hjelp med slike ting, jeg er nemlig helt blank når det kommer til blogdesign. Hele tiden ting man burde lært seg, det er helt sikkert men man må jo prioritere hva som er viktigst 🙂 Ha en fin mandag

    6. ladyaugust: Takk! Ja, det er godt å få hjelp av andre innimellom. Selvfølgelig, jeg kunne gått for å lært meg den slags selv, men for det første har jeg Trøndelags dårligste tålmodighet… Og dessuten, tenk om alle hadde lært alt.. Da hadde jo ingen fått gleden av å hjelpe andre til slutt.

      Håper du også får en fin mandag, selv tenker jeg å legge meg i vampyrkøya så fort jeg har postet to videoer om en liten straks ^^

    7. Likert 🙂 positivt at det første jeg ser når jeg kommer inn på bloggen (headeren)
      din får meg til å trekke på smilebåndet 😀

    8. Haha det har du helt rett i 😀 Vi må jo være litt like du og jeg for jeg eier ikke tålmodighet heller haha jeg får magesyre av ting jeg ikke kan med en gang fliir 🙂 Tusen takk og sov godt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg