SEX… Og singelliv..

God kveld!

Nå kunne jeg gått totalt bananas-ananas på tastaturet og skrevet et lite innlegg om hva som skjer i livet mitt. Kunne ha skrevet nok et lite hverdagsinnlegg. MEN så har jeg laget såpass få videoer hittil i år så da bestemte jeg meg for å heller brette ut livet mitt mer muntlig denne gangen. Like greit egentlig, for nå kan dere fortsette å gjøre på det dere gjorde på i sta, mens dere har meg i bakgrunnen. Nå kan du fortsette å løse kryssordene i Se&Hør samtidig som du hører meg snakke, er ikke det fantastisk?

Hvordan har helgen din vært?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg