15 grunner for og mot å passe seg i trafikken!

Hvert år så omkommer det folk i trafikken. Bare i dag er det helt sikkert flere der ute som har mistet livet enten som passasjer, sjåfør eller fotgjenger – av en eller annen årsak. Nå tenker kanskje du at dette innlegget skal handle om å passe seg i trafikken, eller at jeg skal skrive om statistikker? Hvis du tenker det så har jeg en ting å si… Hva i helvete er galt med overskriftene mine siden du tydeligvis ignorerer dem? Eventuelt du bør gå og sjekke deg for demens.

Vi skal riktignok holde oss i trafikken, men på en noe mer politisk ukorrekt måte. For selv om det finnes en rekke grunner til å se se for, så finnes det også minst like mange grunner til å ikke gjøre det. Ingenting er så galt at det ikke er godt for noe, og alt det der.


© Bildet er tatt fra gta-myths.wikia.com

La meg starte med hvorfor man bør se seg for først. Til tross for at livet ikke er en evig dans på roser så er det likevel fult av uendelige muligheter og gleder bare man ikke ender opp med å stikke hodet i sanda for lenge og syns at alt er så forferdig trasig.

På en annen side, en ting er om du skulle stryke med (med eller uten strykejern), men det trengs (som oftest) minst to personer for å skape en trafikktragedie. Men igjen, hvis du skulle være så heldig å få en brå død gir du likevel f i hva de andre måtte føle og tenke i ettertid.

Uansett…

15 grunner til at jeg kan passe meg i trafikken:
– Det faktum at det kommer en god del nye spill, plateutslipp og filmer fremover som jeg absolutt har troa på!!! Kunne kommet med noen eksempler, men hvis jeg først hadde begynt å nevne noe hadde jeg ikke klart å stoppe, og da hadde dette punktet blitt ganske langt etterhvert xD
– Hotel Cæsar.
– Bestevennene mine Helge og Ari.
– Det faktum at jeg er ganske godt i gang med å få flyttet ut og vekk fra Oppdal nå. ^^
– Spillkonsollene mine.
– Alle spillene mine ^^
– Filmsamlinga mi ^^
– Ipoden min!
– Det faktum er at jeg er en helvetes awesome og interessant blogger når jeg først gidder!
– Alle de gangene noen begynner å diskutere noe med meg, og jeg selvfølgelig har rett!
– Det faktum at karma er ganske kick-ass-motherfucker mot en del personer jeg ikke har så mye til overs for for tiden ^^
– De varme, vennlige og gode klemmene fra spesielt en person jeg liker litt ^^
– Onani. Ja, vet at det kanskje er litt uheldig at dette punktet kommer nå rett under den klemme-greia, men jeg lover. Det er tilfeldig!
– Snapchat!!
– Energidrikker, da særlig Battery!


© Bildet er tatt fra cdn1.smosh.com

15 grunner til at jeg ikke nødvendigvis trenger å passe meg i trafikken:
– Det faktum at jeg ikke blir yngre med årene som går…
– Ensomhet.
– Det faktum at jeg ofte er og blir et noe misforstått vesen.
– Religion.
– Alkohol (og en rekke andre rusmidler som finnes..)
– Helligdager og ferietider.
– Folk som har piercet og/ eller tatovert så og si hele trynet/ kroppen.
– Naive mennesker!
– Ignorante mennesker!
– Paranoide og over gjennomsnittet innbilske mennesker.
– Når det er ekstremt varmt (sånn som i sommer..) eller kaldt.
– CE-34878-0.
– Andres ulyder, støy og bråk.
– Riper i dvder, blu-ray-filmer, cd-plater og spill.
– Bunad!!!

Sånn, da tenker og mener jeg at dette får holde for denne gang, så kan jeg eventuelt komme med en ny liste om… Tja, skal vi si 3-5 år? ^^

Vi reblogges!


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg