Selvportrett i Paint

Det er vel bare å innrømme først som sist. Jeg kommer aldri til å få den helt store karrieren innen Paint. Har akkurat tegnet et lite selvportrett. Fotokameraet mitt er nemlig på reparasjon for øyeblikket (blitsen fungerer ikke) så derfor blir det heller litt Paint-tegninger i stede for “ekte bilder” fremover. Og jo, jeg har en fabelaktig mobiltelefon med kamera, men… Ja, kanskje jeg kommer til å bruke det senere…

Så her mine kjære disipler, her har dere mitt selvportrett i Paint!

Skal ta såpass selvkritikk og si at det er en god del som kunne vært bedre om jeg skulle gjort det mer realistisk. Hendene kunne foreksempel vært litt lengre, hodet kunne generelt vært tegnet litt bedre, men ellers stemmer bildet ganske godt. Tynn er jeg i hvertfall. Tynn, slank og ikke så rent lite sexy.

Til mitt forsvar er ikke stua helt beregnet til å sitte å tegne i Paint fra.

Hva synes dere? :p

Vi reblogges!

2 kommentarer
    1. Jeg synes den ble bra! 😀 Og det gjør ikke noe at armene er litt for kort iforhold til hvordan det realistisk er 🙂 Alt trenger ikke være helt fastlåst til regler og anatomi for hvordan man _skal tegne. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg