Oh sweet, sweet MARSHMALLOWS!

For en liten stund siden var den såkalte Chubby Bunny-utfordringen en ganske grei hit blant diverse Youtubere og bloggere verden over. Det ble faktisk så lite originalt etter en stund at jeg ikke gadd å slenge meg på. Derimot fikk jeg en annen ide. Nemlig, hvor mange marshmallows kan jeg klare å fylle MAGEN min med på kortest mulig tid.

Jeg har i dag utfordret Rune, og utfordringen gikk ganske enkelt ut på å spise opp hver vår pose først. På forhånd vil vel noen sette pris på om jeg advarer mot en og annen småekkel scene. Bon apetitt!

Hvis dere fremdeles orker å se flere minutter av og med disse søte, småkvalme klumpene så ble det også laget en liten ekstra-video i dag da vi fant ut at taperen av den opprinnelige utfordringen skulle bli en liten, uoriginal chubby bunny -_-

Er du i stand til å slå oss?
Jeg utfordrer herved DEG! Lag en video på din egen blogg og gi meg gjerne beskjed når det er gjort! 😉

Eller kanskje du er en liten kylling xD Paaaak, pak, pak, pak, pak, paaaaak!

Vi reblogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg