Dagens effektive gjøremål

I dag skal jeg jammen ha cred for å ha vært effektiv og flink. Ikke brukt mange minuttene på å ikke gjøre noen ting i dag, nei.

Først og fremst startet jeg med å støvsuge den stasjonære pcen min innvendig. Det trengtes for å si det sånn. Man bør egentlig ikke dryge det så lenge imellom som jeg har gjort nå, men nå er det jammen meg gjort. Når støvsugingen og rengjøringen var ferdig satt jeg selvfølgelig maskina sammen igjen forså å sette den på plass og koblet i alle ledningene.

Deretter gikk jeg for å skifte harddisk i PS4-maskina mi. Bestilte en ny harddisk på 1,5 terrabite fra Gamezone i går som ankom postkassa mi i dag. Før jeg gikk løs på det hele leste jeg nøye gjennom hva jeg skal gjøre flere ganger på Sonys egen hjemmesiden, for å være mest på den sikre siden. Når jeg først satte i gang viste det seg å absolutt ikke være spesielt tidkrevende og heller ikke alt for vanskelig. Det hele gikk nesten helt smertefritt, jeg gjorde en liten feil første gang jeg forsøkte å installere programvaren på den nye harddisken, men det gikk bedre på forsøk nummer to.

Så i dag har jeg altså tredoblet plassen i PS4-maskina mi da jeg syntes 500 GB var noe i minste laget, spesielt med tanke på hvor mye større PS4-spill er enn PS3. 500 GB er veldig bra på en PS3, men på PS4 er det heller latterlig lite. Min mening.


© Bildet er tatt fra kommunikationscast.com

Så ja, jeg har altså både rengjort pcen min innvendig og utvendig i dag, og også byttet harddisk på PS4en. Har OGSÅ vært på postkontoret en snartur for å poste to Lady Gaga-cdeer til ei venninne som kontaktet meg i går etter at hun hadde lest det innlegget hvor jeg skrev at jeg hadde kastet alt Lady Gaga-stashet jeg hadde. Hun var altså interessert i to av de og i og med at jeg ikke hadde kastet søppelposen enda så lot det seg selvfølgelig gjøre å sende de to cdene hun ønsket seg, mens resten har jeg akkurat kastet for godt nå.

Nå har jeg altså akkurat kommet hjem igjen etter å ha kastet alt det andre som jeg hadde av søppel og bør veldig snart få i meg noe mat da jeg faktisk ikke har spist eller drukket noe som helst i dag, og klokka er nå snart 18, og jeg har vært oppe siden… 09-tiden. Prioriteringer er ikke min sterkeste side gitt. Men ja, lover, jeg SKAL veldig snart spise nå, men først “hopper” jeg en tur inn i dusjen!

Har du hatt en effektiv/ produktiv dag i dag?

2 kommentarer
    1. Det eneste jeg har prestert i dag er å lage middag TO ganger (Først til meg og Gubben og så til Tenåringen og kompisen hans som hadde vært og bowla) – og så har jeg laga et blogginnlegg som tok evigheter å lage….
      Skulle ha vaska hus, men dørstokkmila er laaaang i dag *sukk*
      Du kunne jo kommet hit og støvsuga når du først var igang ;), for du har vært veldig dyktig i dag.
      Håper du har en fin fredagskveld.

    2. hestiaverden: Du har i hvertfall gjort mye. Du kunne ha tenkt på hvor lite du kunne ha gjort i stede, så skal du nok se at det blir enda litt lettere å være fornøyd og stolt over det du har gjort i går. Du KUNNE nektet å stått opp og bare ligget i sengen din absolutt hele dagen foreksempel. 🙂

      Hehe, jeg tror nok det er litt langt å reise fra meg til deg kun for å støvsuge ^^

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg