NO MORE LADY GAGA!

Nå i kveld har jeg gjort noe jeg burde ha gjort for lenge siden. Har akkurat kastet alle Lady Gaga-tingene mine, slettet ALT som har med Gaga å gjøre på Ipoden min (og det var faktisk en god del da jeg også brukte en del penger på remixene hennes før…), i hele tatt, jeg har eliminert det som finnes av henne.

En gang i tiden likte jeg musikken hennes ganske så godt. Var faktisk ganske stor fan en gang… Men så begynte det å skje diverse ting som gjorde at jeg mer og mer begynte å legge henne for hat. Jeg trodde kanskje jeg en gang ville klare å like henne og musikken hennes igjen, men nei. Jeg kan nesten ikke se trynet hennes uten å bli irritert lengre.. Så, med andre ord er det like greit å putte kjerringa der hun hører hjemme. I søpla! 😉

NO MORE LADY GAGA, never ever again!

Vi reblogges!

4 kommentarer
    1. thea sophie: Long story. Men det var ikke egentlig Gaga eller noen andre for den saks skyld som gjorde noe i utgangspunktet.

      Blir litt for komplisert å prøve å forklare uten at jeg skal si for mye, men kan si såpass som at det hatet jeg føler for denne kvinnen i dag er basert på litt personlige problemer jeg har. Kjærlighetsproblemer…

    2. Heeey! Kunne sendt meg dem! Har jo bursdag snart og! ;-P digger fortsatt dama jeg 🙂 smak å behag da, ikke alle artister man liker for evig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg