GALSKAPENS NYE HØYDER?

Morsom video? ^^
Btw: Jeg mente det jeg sa.

Vi reblogges!

3 kommentarer
    1. Liker videoene dine 🙂 de er så kort, men likevel tar de opp en eller annen form for “ordbruk” som folk bruker:P du får visualisert det gjennom disse videoklippene!

    2. Ida: Takk for hyggelige videoer. Grunnen til at jeg mer og mer har valgt å satse på kortere videoer i det siste er at jeg tror det øker sannsynligheten for at flere gidder å ta en titt.

      Hvis man lager videoer på 3 minutter eller mer så er det dessverre en større sannsynlighet for at flere ikke gidder å ta en titt fordi det tar “for mye tid”. Dessuten, hvis man har et såpass kort klipp som gjerne er under 1 minutt så øker det også muligheten for at folk gidder å se den mer enn en gang også.

      Igjen et eksempel på at “folk flest” er ganske forskjellig fra hvordan jeg er, da jeg oftest leter etter litt lengre klipp, gjerne ting jeg kan se på mens jeg spiser som er oppe i 10 minutter eller lengre. Men ja, nå lager jeg jo ikke videoer bare for min egen del, det er jo ikke jeg som skal sitte og se opp og opp igjen det jeg legger ut på Youtube xD

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg