TØRR HUMOR MED AYLAR OG BJØRN

Husker dere min gode venn Bjørn som jeg hadde et lengre intervju med for litt over to år tilbake?

I dag har jeg og Bjørn laget intet mer enn tre nye videoer sammen. Og ja, vi får vel ta litt selvkritikk på at vi burde ha filmet alt sammen oppi en sandkasse da det som vanlig er meget tørr humor dere har i vente. Jeg håper dere vil like det vi har laget. Noen av disse snuttene er resultatet av noen ideer jeg har hatt i tankene i hele vår, men som har blitt utsatt fordi jeg ikke har bestemt meg hvem jeg skulle filme de med. Snutter jeg har gledet meg en stund til å vise dere i praksis. ^^

Først ut er reportasjen med en mann som virkelig er meget ensformig og enkel når det kommer til hva han har på hjernen. Du har aldri, ALDRI før møtt en mer ensformig mann enn han dere blir kjent med her.

Den neste videoen jeg har gleden av å vise dere er et eksempel på at, jo, det finnes faktisk en sport her i verden som er hakket kjedeligere enn fotball. Klarer du gjette hvilket?

Og helt til slutt skal vi se at det kan lønne seg for rumpeballene å passe litt på hva man sier til folk…

Håper dere likte dem. Stor takk til Bjørn som ville være med i dag!

Hvilken av disse latterlige videoene er DIN favoritt?

Vi reblogges!

2 kommentarer
    1. hestiaverden: Koffertvideoen ble i hvertfall min personlige favoritt. Hehe. Det BILDET til “Ta det på sparket”-videoen måtte vi ta flere ganger. Det var jo bare jeg og Bjørn som var der, så derfor måtte vi ta det bildet med selvutløser, og det var ikke lett å holde balansen for Bjørn i 10 sekunder xD

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg