LOL, er du ikke smartere enn som så???

Sitter og venter på mandagens Hotel Cæsar-episode på Tv2 Sumo. Jeg kjeder meg og fant akkurat ut hva jeg kan bruke de neste minuttene til. Mange har sikkert fått med seg at det er et såkalt LOL-virus som sprer seg på Facebook nå. Sette dette før?:

Denne har jeg fått av et par stykker i de siste ukene. Jeg må bare spørre… Dere som faktisk har trykket på denne linken… Hvorfor? Hvorfor spurte dere ikke avsenderen om hva det var på forhånd? Er dere rett og slett så naive?

Jeg synes rett og slett det er tragisk at det finnes folk som er så lettlurte at man klikker på sånt. Dersom du er rammet av dette viruset, ja, så har du fortjent det da du tydeligvis ikke har høyere IQ. Idioti er dessverre svært utbredt.

Sånn, da skal jeg se på Hotel Cæsar ^^

Vi reblogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg