Blu Aliens

Takket være mitt lille favorittmonster Catzy har jeg den siste tiden fått en viss interesse for science fiction-horror. Vel, i hvertfall når det kommer til Aliens-serien!

Nå skal det sies at Aliens-filmene ikke er de første innen science fiction-sjangeren jeg har likt. Det er vel ingen stor hemmelighet at jeg var VELDIG, VELDIG oppslukt av Star Wars for noen år tilbake og hadde en tid hvor jeg nesten ikke tenkte på annet. Så har vi også Jason X (den tiende Jason Voorhees/ Friday The 13th-filmen) som jeg også likte ganske bra ^^

Har noen av dere sett disse filmene?
Vi reblogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg