Cockinasock

I det siste har det oppstått mange snodige og mindre snodige måter å vise sin avsky mot kreft på. Rosa sløyfe, Movember, Musember og i det hele tatt. I november tenkte jeg så vidt på å la skjegget gro ut måneden, men jeg er alt for glad i være glattbarbert, samtidig som skjegg er noe jeg selv ikke er alt for stor fan av.

Nå har jeg derimot kommet over en ting som jeg ikke har noe problem med å kaste meg på. Dere har kanskje hørt om cockinasock? 

Ja, nå skal det sies at jeg ikke helt ser hvordan dette kan hjelpe i kampen mot kreft, verken dette eller noe av det andre jeg nevnte, men… I hvertfall så lenge jeg ikke tjener en viss sum på bloggen min, hvor jeg så kunne gitt bort en andel til støttet for kreftsaken. Men nå er saken den at jeg ikke får noe økonomisk ut av verken dette innlegget eller noe av det andre jeg legger ut.

Når det igjen er sagt så kan jeg legge til at jeg har støttet kreftsaken med noen kroner dette året, uten at jeg er interessert i å oppgi hvor mye.

Når sant skal sies så har jeg tatt disse bildene mest for moro skyld. Er en stund siden jeg tok lignende bilder nå, ikke at jeg har savnet å gjøre det sånn veldig, men da jeg kom over dette konseptet i går kveld så har jeg siden tenkt at dette bare er noe jeg MÅ gjøre ^^

Hva tenker dere om #cockinasock? Jeg er forresten nysgjerrig på om noen av dere jentene lot musa gro i desember frem til julaften?

Vi reblogges!

 

9 kommentarer
    1. HA HA HA 😀 my gawd, jeg leer 😀
      Ser forresten ingen poeng i alt det merkelige støtte kreft sakene.. Hvor er poenget, og ikke minst hjelpen, lurer jeg på!

    2. hahaha, nå må jeg nesten sette på red hot chili peppers. og nei, jeg er for glad i å være barbert til å kunne klart å gjort det :p

    3. cc: Akkurat! Jeg er helt enig med deg, hva hjelper det folk med kreft at noen ikke barberer seg, at noen fotograferer seg med en sokk, at noen går med rosa sløyfe også videre?

      Ja, litt derfor jeg følte det var lurt å altså legge til at jeg gjør dette først og fremst fordi jeg syntes det hørtes gøy ut. 🙂

    4. oh wow, det er et syn jeg ikke kommer til og glemme med det første. oô haha.
      Men nei, jeg aner heller ikke hvordan alt dette skal hjelpe. Jeg skjønner jo hjelpen om man kjøper en rosa sløyfe, fordi da går jo pengene til kreftforeningen (det er tanken, om det FAKTISK skjer er en annen sak). Ellers har jeg ingen anelse om hvordan det så spare noe som helst av hår skal hjelpe…. Skal liksom håret vokse også donere penger eller hva? haha, ser ikke baktanken på akkurat den delen.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg