SLUTT Å BLOGG, FOLK BLIR FLAU AV DEG!

Vet dere hva jeg elsker høyere enn meg selv, skrekkfilmer, bestevennene mine og bloggen min? Kommentarer som får meg til å le! Tidligere i dag la jeg ut en video som jeg hadde delt litt her og der. Er blant annet medlem i fem forskjellige bloggrupper på Facebook for folk som vil dele innleggene sine slik at enda flere får sett det. Det siste innlegget mitt med min nyeste video er altså inntett unntak, og ikke lenge etter fikk jeg en kommentar fra en fyr som tydelig ikke satte alt for stor pris på det jeg lager, og hadde et ganske tydelig råd til meg om hva jeg bør gjøre.

Takk **** ****** for at du gjorde dagen min enda litt mer morsom enn hva den var fra før av! xD

Ps: For de som nå er redd for at jeg skal slutte å blogge så var mitt svar til denne karen noe ironisk 😉

10 kommentarer

Siste innlegg