PS4-problem midlertidig fikset!

På torsdag kunne jeg stolt ta meg en tur til posthuset for å hente min nye Play Station 4. Når jeg på kvelden bestemte meg for å teste den ut møtte jeg på en liten skuffelse som en stund fikk meg til å tenke det aller verste. Som den flinke bloggeren jeg er tok jeg selvfølgelig å lot det få et eget innlegg.

Etter mange endeløse, mislykkede forsøk på å få noen av de foreslåtte alternativene i Safe Mode til å hjelpe meg endte jeg opp med å trekke ut strømledningen til maskinen i noen minutter. Jeg tror jeg lot det stå strømløs i rundt en halv time. Når jeg så koblet til strømmen igjen tok jeg naturligvis og slo den på. Igjen så åpnet den i Safe Mode. Litt fortvilet og uten særlig tro på at det ville hjelpe trykket jeg på “Restart PS4” som hittil ikke hadde hjulpet. Men denne gangen virket det! Maskinen restartet seg som normalt, og siden da har jeg ikke hatt noe flere problemer med maskinen. Har både fått logget meg på Play Station Network, sett film og i det hele tatt brukt den en stund nå, uten mer trøbbel ^^

Tenkte bare at det var greit å fortelle dere det. I tilfelle flere skulle møte på samme problem, og lure på hva man kan gjøre!

Vi reblogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg