Turtle Beach PX51-trøbbel

Tekniske duppeditter er ikke blant mine beste venner for tiden. Som folk har registrert seg så fikk jeg meg et trådløst headsett fra Turtle Beach i helgen, modell PX51. Jeg har fått koblet det opp til PS3en min, men av en eller annen grunn får jeg ikke lyd i det. Det eneste jeg hører fra headsettet er min egen stemme når jeg snakker. Dette er så forbanna irriterende for det er helt sikkert en liten enkel ting jeg har ignorert av instillinger eller noe sånn, men jeg vet ikke hva.

Jeg har lest og tittet i bruksanvisningen som fulgte med flere ganger, men jeg klarer ikke å bli klok på det. Det virker så avansert. Det skal også nevnes at det er en del forskjellige knapper på headsettet som jeg enda ikke har funnet ut hva skal brukes til. Jeg kjenner jeg er blitt ganske utålmodig nå. Jeg skulle jo være i gang med spillvideoer på Youtube allerede lørdag!!!

Har forresten lykkes med å lage en spillvideo… Men ikke på den måten jeg vil gjøre det. Greia er at da jeg spilte inn den ene spillvideoen i dag så ble lyden tatt opp gjennom web-kameraet mitt. Pluss at lyden til spillet og lyden på meg var noe ujevn. Kort fortalt, når jeg snakker blir lyden på selve spillet automatisk dempet så kraftig at man nesten ikke hører det.

Er jeg heldig så får jeg hjelp fra en kompis over Skype om 10-15 minutter som er 100% mer teknisk enn hva jeg er. Så, la oss håpe at kraften er med han.

Vi reblogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg