Adolf Hitler in art

I dag fikk jeg endelig et maleri jeg har ventet LENGE på. Eller, det har i hvertfall føltes sånn helt siden jeg sendte en forespørsel i slutten av november til min gode venninne Julie om hun ikke kunne tenke seg å lage et akrylbilde av Hitler og Eva Braun som zombier.

Lørdag ble bildet sendt, og i dag ankom det Oppdal. I videoen under kan dere se min reaksjon fra da jeg fikk sett bildet for aller første gang.

Julies blogg kan dere finne ved å klikke her!

Hva synes dere om sluttresultatet? 😀

Vi reblogges!

2 kommentarer
    1. Blir så utrolig glad når jeg ser hvor mye du satt pris på maleriet! Det varmer virkelig hjertet til en kunstner. 🙂
      Må beklage så mye for pappesken, ville beskytte den mest mulig. Posten er forferdelig når det kommer til å behandle pakkene.

    2. The Apocalyptic Doll: Som sagt, jeg ELSKER det, og som jeg også har sagt i videoen, dette er neppe det siste oppdraget du har fått av meg! ^^

      Hehe, det med pappen er i hvertfall ikke noe å beklage. Er glad for at du har valgt å beskytte den såpass. Det er også jeg nevnte mens jeg åpnet det, men akkurat det er nok blitt klippet bort.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg