Nok en gang har en av mine forlatt meg. R.I.P…

Enda en av rottejentene mine er nå død
I desember tapte en av rottejentene mine kampen mot kreften og nå i natt har tragedien gjentatt seg. Jeg vet ikke når eksakt det skjedde, men det må ha skjedd nå nettopp siden det var liv i alle tre for en liten time siden. Etter jeg hadde tatt oppvasken nå og var på vei med kluten jeg hadde brukt så jeg henne ligger der rett ut, helt livløs.

Trist, men sånn er en gang livet… Men med tanke på at hun har gått rundt på en klump en stund nå så var nok dette det beste for henne som med søsteren som altså gikk bort like før jul av samme årsak. Nok en gang har jeg valgt å ikke operere bort kreftkulen med tanke på hennes alder, og heller bestemt meg for å gå å få henne avlivet dersom kulen hadde vokst og blitt verre slik at den hadde vært i veien for henne… Nok en gang ble det ikke nødvendig med noe avlivning…

R.I.P.

Vært på kino i kveld – Død Snø 2
Har forresten ikke bare vært en trist dag det siste døgnet. I kveld har jeg nemlig vært på kino og sett Død Snø 2, en film som etter min mening slo den opprinnelige filmen langt ned i snøfteskaftene, eller hva man pleier å kalle det. Den filmen er så ulovlig rå at det finnes ikke måte på. Anbefaler alle som ikke har sett den å se den! Beste norske filmen ever, og muligens også den beste zombie-filmen jeg har sett. Og jeg har sett MANGE. Mulig jeg kommer tilbake med en filmanmeldelse på den litt senere.

Har dere forresten lest den tåpelige VG-anmeldelsen av han derre Jon Selås. Fyren liker ikke sjangeren en gang, så hvorfor setter de da slike folk til å anmelde slike filmer??? Fjotten er en uvitende kødd! Død Snø 2 er SÅ mye bedre enn en simpel 3`er…


© Bildet er tatt fra filmweb.no

Haha, syntes synd på Kristoffer Joner bigtime i denne filmen, mange ganger på rad! ^^

God natt alle sammen.

Vi reblogges!

4 kommentarer
    1. Trist med rottejenta di 🙁
      Død Snø har jeg enda ikke sett. Liker hverken norske filmer eller zombie-filmer generelt, så den har liksom ikke stått på toppen av filmer jeg MÅ se. Men jeg har litt lyst… Bare fordi det er nazi-zombier XD

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg