Fremtidstesten

Fremtiden ja, det mest usikre som finnes. Vi vet ikke en gang om det vil komme noe fremtid. For alt jeg vet kan alt plutselig stoppe NÅ. Jeg er daglig innom bloggen til Catzy Munster og oppdaget at hun hadde laget et innlegg hvor hun har svart på 10 spørsmål som hun igjen har tatt fra Scorsese86, som igjen har tatt fra Johanne Natalie som igjen har… Ja, holder sikkert nå.

Neeei, skal jeg se om jeg får svart på noen av spørsmålene jeg også da!

Hvor gammel er du nå? Godt spørsmål, for en stund siden var jeg faktisk usikker på det selv. Men jeg fant ut at jeg er 22.

Hva er dine nærmeste planer for fremtiden? Overleve. Seriøst, jeg har ingen planer. Verken store eller små. Det eneste jeg kan nevne er at jeg har tre stykk jeg håper på å få se snart. En av de har jeg møtt fire ganger før, de andre har jeg bare snakket en del med på nett. Men ja, utenom det så har jeg ikke noen planer…

Hvor ser du seg selv om 15 år? Jeg tror faktisk ikke at jeg er her lenger om 15 år…

Hva vil du bli når du blir stor? Større enn jeg er nå? Er for tiden ung ufør. Men hvis jeg skulle håpe på noe så kunne jeg tenkt meg å drive med en egen serie på nett kanskje. Noe morbidt, psyko, adrenalinpreget og sært.

Hvem er din urealistiske drømmedame? Hmmm… Det er mange damer jeg har hatt sansen for opp gjennom åra. Urealistisk drømmepartner kan jo være så mangt. Men… Tja, nei, kommer faktisk ikke på noen sånn egentlig. Kommer på mange som jeg synes er både fin og det ene og det andre som har med utseende å gjøre, men jeg ser ikke på noen som en drømmepartner bare for at man har det ytre med seg… Nei, pass!

Hvem er din reaslitiske drømmedame? Kunne kommet opp med et navn her, men det kunne fort blitt litt kleint om og hvis forskjellige ting, så akkurat det lar jeg være å nevne. Vil da heller beskrive litt generelt ut i fra væremåte, personlighet og sånn. Først og fremst er det viktig at vedkommende ikke er hundre prosent god i hode, hun skal tross alt være sammen med meg. For det bør hun være glad i film, helst ha en forkjærlighet for horror, akkurat der kan hun gjerne være litt fanatisk til og med. Det er en selvfølge at hun må ha en viss intelligens, og helst ikke være alt for opptatt av hvordan hun ser ut UTENPÅ. Om hun ikke er avholds som meg har ikke det noe å si, så lenge det ikke er ei berte som fester noe særlig. Og selvfølgelig, rettferdig og snill, men det er man vel automatisk hvis man er noe intelligent, tenker jeg.

Vil du ha barn? Nei… Nei…. Fremdeles nei.. Nei, nei og atter nei… Barn kan ikke få barn, det er i mot loven.



Hvis du ville hatt barn, hva skulle du kalle de?
Nettopp ja, jeg svarte ikke så går automatisk videre til nest siste spørsmål.

Hva slags forelder tror du at du hadde blitt? Altså, jeg hadde sikkert klart å blitt en helt ok pappa om jeg virkelig hadde havnet i ulykka. Tror jeg faktisk jeg fort kunne blitt en far som hadde vært vanskelig å “slå” for en god del andre a4-fedre for å si det sånn. Ikke alt for dumsnill og naiv, samtidig hadde jeg latt barnet få se og høre på det meste hun/han ville og i alle fall ikke blitt så JÆVLIG overbeskyttende som mine foreldre var. Fikk ikke lov til å se på Hotel Cæsar eller en gang å like Marilyn Manson jeg før jeg var nesten 15…

Tror du at du har samme meningene om ti år? Hvis jeg lever om 10 år, kanskje. Jeg vet ikke, har forandret meg på en del punkter de siste årene, så vanskelig å si. Men jeg tror ikke jeg har absolutt alle de samme meningene om 10 år. Igjen, hard to say.

Og ja, kopier gjerne dette konseptet videre over til din blogg om ønskelig! Bare fortell leserne HVEM du har tatt det fra, ellers kommer jeg og stapper en sultagurk i rassen din!

Vi reblogges!

4 kommentarer

Siste innlegg