Hilsen Anon

Har ikke noe å skrive selv i dag. Heldigvis finnes det noen som er såpass god i norsk og oppfinnsom nok til å legge igjen randome kommentarer verdt et helt innlegg. Denne interessante og flotte kommentaren fikk jeg fra “Anon” under forrige innlegg!

Ta frem popcorn og brus og kos dere! 🙂

«Hahahah, seriøst? Hvor gammel er du? Og fy faen så ræva design du har på bloggen. Jeg kan lage et bedre design på 10 min. Og hva faen er greia med alt dette “grim-dark” tullet ditt? Uuuh, alt skal være så svart, blodig og farlig. Trodde emo/goth dritet hadde dødd ut, men den gang ei. Vil også nevne at du ikke kan skrive Engelsk for en femmer, og Norsk er heller ikke din sterkeste side. Kom over videoen din på YouTube med Psykiske Vampyrer som på sett og vis var ganske bra, men så finner jeg dette… Blodige dokker og svart neglelakk er bare komisk.

Tør vedde på at du har asperger syndrom og er arbeidsløs. Jeg ville hvert fall ikke ansatt deg sånn som du ser ut. Bli voksen. Og en ting til… Bloggen sin er helt ufattelig dritt. Jeg kan lage bedre dritt i MSPaint. Håper du er fornøyd med deg selv. Hvis du hadde kledd deg og oppført deg som vanlige folk hadde du kanskje ikke blitt sett på som en freak. Ser også at det bare er freaks som liker den drittbloggen din også. Tør vedde alt jeg har og eier på at du har Asperger eller psykiske problemer. Hvis ikke det kan det bare vært et krav om oppmerksomhet. Ble ikke sett nok av foreldrene dine som liten kanskje?

Vel… Kos deg. Det skal hvert fall jeg. Og hent goth-hæren din så flere kan si hvor feil jeg tar og hvor mange problemer jeg må ha siden jeg må rakke ned på andre. Hvis du har litt selvrespekt; bli voksen. Jeg sier ikke at du må være som ALLE andre, men herre min hatt dette er for drøyt. Ikke den drøyeste driten jeg har sett, men. Du er sikkert et bra menneske og alt det der, men hvis jeg ser deg på gata så kommer jeg til å le på innsiden.»

Helt til slutt vil jeg bare takke for en flott og ikke minst morsom kommentar. Jeg er glad det finnes oppegående mennesker som deg, om bare flere hadde vært som Anon dere ^^ Ellers håper jeg alt står bra til i Ringerike for tiden.

16 kommentarer
    1. scorsese86: Neida, sikkert en person med mange venner, god tro på seg selv og en fin hverdag som bare vil hjelpe andre med å få den samme gleden ved å komme med slike gode råd og veiledninger til et bedre og mer “normalt” liv. ^^

    2. Hahahahahaha sier det jeg…det er slike kommentarer som gjør det morsomt å blogge…da har man virkelig fattet interesse hos noen :))) Blitt synlig vil jeg si 🙂 Jeg liker bloggen din, fordi den er anneledes…enn outfit og mascara 🙂 Kult – stå på…gikk nettopp tom for popcorn :))

    3. Spesielt morsomt at han tror at vi som følger deg er goth-hæren din. “Hva vil du at vi skal gjøre nå? Store goth-leder” 😛 haha. Noen mennesker er mer underholdende enn det som går på tv. La oss heller hylle Anon som et bra og oppegående menneske som har satt seg inn i bloggen din 😉

    4. vonhippie: Ikke sant. Selv om jeg nesten ikke blogger lenger så kommer det en slik kommentar innimellom. Hadde egentlg savnet slike kommentarer litt. Har vært for det meste ironisk i dag angående dette, men akkurat det er sant. Jeg har faktisk til en forandring savnet en slik kommentar, da det er en god stund siden sist. Så nå fikk jeg noe å legge ut, gitt ^^

    5. Pleasure: “Jeg befaler herved at hæren min går rundt og synes at verden er forferdelig og at livet er grusomt kjipt”, eller noe i den dur som mange utenifra tror om gothere. Litt rart at jeg som ikke er gother har en gothær forøvrig, men pyttpytt.

    6. enig med catzy man skal være seg selv 🙂 og akkurat derfor vi liker bloggen din 🙂 ikke bry deg, er denne personen som har problemer og ikke du 🙂 man skriver dessuten ikke slik til folk.. feig er denne personen også som ikke tørr å si navnet sitt

    7. Foreslår gapestokk i Moss og gladiatorkamp mot Fotballfrue. Det burde være en passende straff!

    8. Oh noes, enda flere brødhuer. Poenget er at vedkommene aldeles ikke hadde tort å si noe med ekte navn, og der er forskjellen på feks “freaks” og mennesker som ham. Noen har faktisk baller til å si hva de mener med navn, mens noen er bare.. brødhuer.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg