Forbered dere på et sjokk!

Tenkte å legge igjen en liten post for å skuffe de som hadde håpet på at det ikke var mer liv igjen her. Men å skrive et innlegg om kun det for seg selv ville vært litt vel ensformig, selv for meg. Derfor skal jeg se om jeg ikke klarer å skvise ut litt mer. Det er tross alt blitt et stort stykke mellom hver gang jeg blogger i den siste tiden.

I går satt jeg og kjedet meg litt, som ikke er fult så sjeldent. Jeg bestemte meg for å teste ut noe på Youtube. De fleste vet at hvis man skriver inn et ord på Google så kommer det gjerne opp et eller flere ved siden. Foreksempel, skriver man “jeg” så får man opp “jeg ser”, “jeg velger meg april” og “jeg er jonatan”. Uansett, jeg var altså inne på Youtube i går, og skulle til å skrive inn bloggadressen min for å se om det dukket opp noe jeg kunne bli klok på. Jeg trengte bare å skrive inn de fire første bokstavene før det kommer opp “fullstendigkaos.blogg.no sorg”.

Hadde det bare vært så vel for tiden. Sannheten er at selv i Oppdal har det vært sol, sol, sol nå. Med få unntak med regn og ørlite torden. Vel, greia er at jeg føler ikke jeg klarer å være meg selv i dette sommerværet. All den varmen, all den sola gjør at jeg ikke klarer å konsentrere meg fult ut om å være den jeg er. Jeg klarer simpelten ikke å se svart lenger… I bestefall klarer jeg å se litt rødt på ting, eller grått, HVIS jeg er heldig… Klarer noen av dere siviliserte solslikkere der ute i hele tatt å forstå for fortvilende dette er?… Høsten og vinteren føles så helvetes langt unna. Tiden går til og med saktere enn en zombie-snegle nå, føler jeg. Ok, kanskje jeg overdrev litt nå, men det ligger jo i min dødelige sjarm, gjør det ikke?

Ellers har jeg lite mer å legge til. Livet mitt har vært mest viet til spill de siste ukene. Og det er vel ikke noe flesteparten av dere der ute forstår dere på, selv om det er tusen ganger mer underholdende enn “the real life”. Folk flest vet bare ikke sitt eget beste.

Jo, en ting til… Har tenkt en del på å bare legge ned bloggen de siste dagene, da den ikke har vært mye i bruk det siste året likevel. Har ikke bestemt meg. Ved å legge den ned mener jeg ikke å fjerne/ slette den. Bare å legge den ned i den forstand at bruken ikke er oppe lenger XD. Kort sagt vil det uansett ikke bli noe forskjell dere vil merke likevel. På en annen side, når har det egentlig skjedd at dere siviliserte livsjokkere har merket noe som helst?

1 kommentar
    1. Joda, vet åssen det er selv. Er faktisk ikke så aktiv på bloggen min i det siste heller.
      Og spilla ja, du aner ikke hvor mange som faktisk spiller mer en å leve XD Folk sier du har ikke noe liv når du bare spiller, da kan man si: Jeg har mange liv. Haha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg