Fullfør siste setning!

Jeg kjeder meg. Tenker å være litt hore i dag og se hvor mange spennende kommentarer jeg får. Jeg begynner på noen setninger, den siste setningen har jeg ikke fullført av en enkel grunn, dere skal fullføre den for meg.

Så la meg begynne.

«Det var en ganske mørk og dyster natt. Jeg visste ikke hvor jeg befant meg, ante ikke hvor jeg skulle gå. Alene og forlatt gikk jeg langs en vei fylt av døde dyr. Har ikke sett noe så grufult og grotesk i hele mitt liv. Plutselig skvatt jeg da det som viste seg å være…»

Sånn, nå har jeg gjort mitt! Fullfør den korte historien. Er lov å legge til flere setninger, i tillegg til å fullføre den ene og siste jeg har skrevet 😉

Vi reblogges!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg