Spider, spider on my arm

Da har jeg omsider skiftet bunnsubtrat i Belles bur, noe som var på tide siden jeg har hatt henne siden i fjor, mars-april. Altså mer enn et år, og jeg har siden jeg fikk henne aldri skiftet før nå. I kveld ble det i alle fall gjort, og da jeg skulle legge henne tilbake til buret tenkte jeg at jeg like gjerne kunne lage en liten videoblogg og knipse noen bilder. Er tross alt ikke alt for ofte at hun får oppmerksomhet her inne på bloggen lengre <3

Ønsker alle en skrekkelig god natt.
Og off corpse; vi reblogges!!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg