X antall kleine fakta du neppe visste

Mitt aller første kallenavn som jeg husker er Bassen.

Da jeg var barn var Sesam Stasjon det beste på tv.

I et av mine få bursdagsselskap da jeg gikk barneskolen var jeg og ei jente jeg hadde et godt øye til mer opptatt av å plukke blomster til min mor, enn å feire min dag.

Som barn ble jeg fortalt at min farfar var tidligere sjørøver, og at min farmor jobbet som heks på si. (Var farmor selv som plantet de fleste historiene i barndommen, som jeg trodde blindt på lenge)

Jeg var på et tidspunkt betatt av alle jentene i Spice Girls.

Jeg har bestått gangeprøven på barneskolen èn gang, da fordi jeg klarte å stjele et eksemplar av prøven dagen før og fylte ut alt på forhånd.

I går var det akkurat 11 år siden jeg var til frisøren for siste gang, på 11-årsdagen min.

Da jeg skulle vaksineres i sjetteklassa prompet jeg da nålen ble satt.

Min største drøm var en gang å bli en av Kaptein Sabeltanns menn, på ungdomskolen ble det endret til å enten bli pikkolo på Hotel Cæsar, eller stuntman i helt syke actionfilmer.

Jeg HATET skrekkfilmer og unngikk de best mulig frem til slutten av ungdomskolen.

4 kommentarer

Siste innlegg