nO wAY tO hELL!

Først og fremst, SE hvor kreativ jeg har vært med overskriften i dag!

I dag tenkte jeg rett og slett å igjen gå inn på mine synder og det faktum at jeg er et jævlig dårlig menneske. Som igjen gjør meg til et godt menneske, da mennesker i utgangspunktet er ment for å være elendige.

William Shakespeare skal en gang ha sagt følgende:
«Hell is empty and all the devils are here»
(Sitat fra: allgreatquotes.com)

Jeg er virkelig ikke et godt menneske. De som presiserer det motsatte skulle fått bank. Men seriøst, jeg er ikke noe bra menneske. Ikke noe god venn eller noe. Sånn seriøst.

Sånn egentlig så bryr jeg meg veldig lite om andre mennesker. Jeg er dårlig på å forstå andre sine følelser, og igjen, jeg bryr meg heller ikke så ofte. Jeg er heller mer på den skadefro siden som regel. Altså, når folk drikker, er ute blant andre og sånn så er jeg ekstremt paranoid for at noe skal skje. Jeg HATER at folk drikker alkohol, jeg HATER at folk er ute på arrangementer og fester, og jeg hater når det i hele tatt nevnes.

Det er aller mest fordi jeg er sjalu. De aller fleste vennene mine er mine venninner. Det er vel og merke bare ei jeg har i overkant med følelser for, men også de andre venninnene mine får jeg sjalusipregede følelser for når de omgår andre, og de selvfølgelig skal være så tåpelige å drikke noe..

I dag kom jeg i den situasjonen at jeg ble noe irritert under en Skype-samtale da en av mine nærmeste fortalte at hun tidligere hadde sittet på hos en trailersjåfør, ukjent… Jeg klarte heldigvis å holde meg i skinnet da. Da var det ikke sjalusi i bilde, men mer fortvilelse over andre medmenneskers måte å tenke på. Bare det at jeg nevner det i bloggen uten å tatt det opp med vedkommende gjør meg til enda et hakk dårligere venn, og stort bedre er det nok heller ikke at jeg gir faen i at jeg nå har skrevet noen få linjer. Jeg bare må få det ut.

Slike ting er nok grunnen til at jeg mer og mer ikke orker andre mennesker for tiden. Jeg skjønner virkelig ikke hva folk tenker med. Det finnes ingen unnskyldninger i havet, ikke heller den at det var den andre venninnen hun var med som kom på det.

Jeg sitter igjen og nå faktisk tenker, hvorfor gidder jeg å ha venner? Stort sett blir jeg bare irritert over intelligensen til folk uansett! Og jeg sliter med å finne unntak. Mennesker generelt, uansett om de er mine venner eller ikke er noen skikkelige teitinger… Jeg er forresten ikke bedre enn noen andre selv jeg heller. Jeg er like elendig som resten av dere.

Jeg er et menneske, altså et feilprodukt som intet burde vært skapt i første omgang.
Jeg er blitt alt for lat, veldig selvisk, alt for likegyldig til alt for mye (og likegyldighet er visstnok den verste synd man kan begå), og alt for ofte sint! Sint og irritert over folk rundt meg. Sint på meg selv fordi jeg ofte ikke er flink nok til å fortelle et menneske når han eller hun sier eller gjør noe som frustrerer meg, og sint på meg selv fordi jeg ofte ikke oppfyller de kravene jeg har generelt!


Foto: Jannike Grøtte Warberg

Bare det at jeg startet dagen med en irritasjon over at det er helligdag i dag sier vel en del, da eneste årsak til den plagen er at jeg må vente enda en dag på en pakke fra Finland. Og det finnes fremdeles folk som har det mye verre enn meg!

Eneste jeg hadde fortjent var å blitt hakket opp i filler og servert til en sulten kannibalstamme i Gokk!
Jeg fortjener ikke livet. Jeg er fremdeles ikke det verste mennesket i verden, ikke en gang i Oppdal. Men fy faen så dårlig menneske, venn og generell for en elendig skikkelse jeg er! Akkurat som folk flest, bortsett fra at i likhet med folk flest er jeg ikke som folk flest. Jeg er som alle andre original som igjen gjør meg helvetes uoriginal!

Fuck morra di!

Ps: Hvis noen lurer på så er dette en bekreftelse på at jeg egentlig har et jævla kjedelig og kjipt liv, og at jeg håper på litt “spenning” og nesten er på kanten av å håpe på litt bråk fra en kant for å ha publisert enkelte av linjene over. Samtidig som alt jeg har skrevet nå er sant og ting jeg står 100% inne for!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg