20 ting å gjøre før jeg dør!

Se det, jeg har bestemt meg for å prøve å fokusere på noe annet enn det negative en liten stund. Den 1. februar 2011 laget jeg en liste over 100 ting jeg ønsket å gjøre før jeg dør. Når man setter krav til seg selv om en liste på 100 punkter, og at innlegget helst skal publiseres i løpet av kvelden sier det seg selv at det blir en del unødvendige punkter.

Når jeg ser tilbake er det noe som er gjort av det jeg ville da. Har blant annet flyttet hjemmefra og funnet meg noe eget. Jeg har også reist ut av Oppdal på egen hånd for å besøke venner.
To år har gått siden det stadig nevnte innlegget ble skrevet, og jeg føler jeg har forandret meg en del. Det er bare å innse at mye av det som står på den forrige lista er ting jeg egentlig ikke hadde lyst til, men som jeg kun skrev for å ha mest mulig.

Derfor synes jeg den trenger en ærlig oppdatering.
Her har dere 20 ting jeg ønsker å gjøre før jeg dør!

1. Ha sex og bli kvitt jomfrudommen.
2. Lage en videoblogg med over 10 000 views.
3. Få 5000 venner på Facebook.
4. Besøke et filmsett.
5. Bli stoppet av fremmede for autograf og bilde.
6. Brenne noe “hellig”.
7. Klare å gjøre min beste venn veldig, veldig glad.
8. Utgi en bok.
9. Eie egen leilighet på over 120 kvd (bor nå på 79 kvd).
10. Få meg hjemmekinoanlegg.
11. Ta fly alene.
12. Male et bilde og få det solgt for en høy pris.
13. Flytte fra Oppdal.
14. Feire jula (som jeg egentlig hater) med Sara (bestevennen min).
15. Slå ned et en drittsekk/slem person, og komme unna det.
16. Brenne en 1000-lapp.
17. Få en blodrasist til å skifte mening.
18. Fjerne meg fra kirkeboken.
19. Bli bedre i å snakke og forstå engelsk.
20. Overnatte utendørs.

Sånn, tenkte det holdt med disse punktene før jeg igjen endte opp med noe alt for overfladisk samt en masse dritt jeg egentlig ikke ønsker å gjøre/oppleve!

Hva ønsker dere å gjøre før døden innhenter dere?
Vi reblogges!

11 kommentarer
    1. Jeg har sykt lyst til å dra til Japan og USA før jeg dør 😀
      Noe annet er å hoppe i fallskjerm, noe jeg faktisk alltid har drømt om 😀
      Også stå på en scene å synge for en 30.000 mennesker ellerno 😀
      Har klart meg med 2.000, men ønsker større publikum 😀

    2. Hm.. jeg ønsker å se flere mennesker frelst – helbredet og glade. Jeg ønsker meg et helhjerta og sterkt kristenfolk i Norge – ikke bare moralske sveklinger som vifter med pekefingeren – eller som rygger unna all motstand og ikke tar Guds ord på alvor… 🙂

    3. Før jeg kreperer skal jeg irritere på meg en haug dresskledde viktige mannfolk, jeg skal avbryte en tyrefekting/rodeo og jeg skal gi en eller annen stivnakket dust en real skyllebøtte, det så være metaforisk eller bokstavelig, gjerne også i fullt offentlig åsyn.

    4. Jeg digger den listen din. Har nok noen punkter jeg også kunne tenke meg, men mye av det er allerede gjort for en gammel dame som meg….:-)
      Jeg håper også utgi en bok. Har skrevet en, og avslutter en til i disse dager. Om forlagene ikke vil ha den, så publiserer jeg på blogg….hihi….så har jeg også publisert en bok…:-)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg