Små hjerteknusere

Dere er sikkert lei av både rottevideoer og videoer av tarantellaen min nå. Likevel er det for galt at de ikke skal filmes litt mer nå som jeg for litt siden fikk meg nytt videokamera, hehe. På en annen side er jeg lettere å ha med å gjøre om jeg gjør på noe, fremfor å sitte stille, så. Jeg har vel og merke en diger haug med uspilte spill og usette filmer jeg fikk i posten i går. Men jeg kan da ikke sitte stille hele jævla tiden heller.

Derfor har jeg i dag laget en liten, muligens kjedelig, men likevel søt video med mine fem fabelaktige, små venner:

Da er det bare for meg å ønske alle en pompøs søndag videre.

Vi reblogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg