Lid meg inn i din elskverdighet!

Du har alltid vært den som fått mitt hode til å blåse seg opp. Det sier aldri stopp, når det først startet blåste du i gang en evighetsballong.
Psykopatisk stirrer jeg på deg, jeg vil ha deg, jeg bare vil, vil, vil, vil! Jeg tenker på deg. Deg, du og hun derre du!

Du aner ikke hvor mye jeg tenker på alt jeg vil gjøre meg deg. Jeg er ditt lille barn som aldri kan få nok.
Jeg tenker på hvordan alt har skjedd så jævla fort. Som en jævla orkan som blåste meg til himmels.
Oppi himmelen satt du og fingra vår herre, som hans tobeinte engel.
Jeg ble blendet av synet, hjernen min syret helt vekk i dine øyne.

Du er ingen modell, men du ser ut som en. Du er perfeksjon! Du er gull, seksualitet og min håpløse drøm! Det er du som terroriserer meg, du driver meg fra forstanden. Men det er greit, for jeg skal få deg til slutt.

Om jeg ikke får deg, skal jeg få deg likevel. Jeg har ventet og vært tålmodig. Lidd, kanskje litt unødig.
Men en forbanna dag skal det skje. Nåler og smerte til tross, du skal bli min en jævla dag.
Jeg smører meg i galskap, sjalusi og naive håp hvert minutt som går. Du aner det virkelig ikke.

Ingen skal få komme i veien. Jeg skal slåss for min plass. Du skal la deg tenne av meg en dag, slik jeg har latt meg tenne i snart to år.

Alt jeg trenger er bare å finne koden. Finne ut hva jeg gjør feil nå. Gå over lik om jeg må.
For en vakker dag, gråvær eller solskinn – Du skal bli så unektelig min.

Vi skal le sammen. Vi skal gråte sammen. Vi skal elske sammen. Vi skal dø sammen.
I verste fall vil jeg slakte deg og sette deg sammen på nytt om du klistrer deg til en annen.
Du skal være min Frankenbird. Jeg skal være din Frankenboy.

Kanskje er det det som må til. Vi må plukke fra hverandre, og sette oss sammen på nytt.
Kanskje er det derfor vi ikke gnistrer godt nok her og nå. Kutt meg i biter en stund til, snart er jeg kaputt.
Sy meg så sammen slik du vil ha meg. Jeg skal reise meg igjen, og gjøre deg min. Min, min min.

Jeg har kanskje løpt fra vettet.
Men på veien kommer jeg igjen til å styrte – Inn i deg.
Og neste gang blir det ikke deg og meg, neste gang blir det oss.
Jeg sverger!

3 kommentarer
    1. Wow det var litt av en erklæring, håper alt ordner seg tilslutt, det er ingen umulighet.. det vet jeg alt om.
      Jeg har fått meg et par skikkelige overraskelser i livet som jeg aldri ville tro var mulig, så stå på vennen min:))
      (håper jeg tolket innlegget ditt riktig, hodet er litt i surr om dagen)
      Miravennen:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg