5 ting som irriterer meg og Milla!!!

Som helt sikkert dere fleste har fått med dere utifra forrige innlegg har jeg vært på Sogn og Fjordane i noen dager og nylig kommet tilbake til Oppdal. Har generelt hatt noen greie dager der. Ble litt småkjipt med enkelte ting som ikke helt har blitt som jeg trodde, samt at det er en del ting jeg er misfornøyd med på andre måter, men tross alt sitter jeg igjen med noen gode minner, tross alt.

Tenker å dele noen til av de med dere nå. Forrige innlegg ble litt i overkant hverdagsbloggete, derfor skal jeg gjøre dette innlegget om til noe litt mer spennende. Har tidligere laget to innlegg over ting som irriterer meg, og har fått lyst til å lage et tredje innlegg. Men denne gangen skal vi høre fem ting som irriterer noen andre enn meg selv, i tillegg til meg selv!

Klikk her for å se mitt første Ting som irriterer meg-innlegg

Klikk her for å se Ting som irriterer meg – Part II

Her har dere 5 “nye” ting som irriterer meg:

I. Oppskrytte “gode” filmer som suger bigtime!

II. Når en klesstørrelse er forskjellig på en annen butikk!

III. Kø!

IV. Folk som beskytter pelsbruk!

V. Når gode filmer tar slutt

 


Her har dere 5 ting som irriterer Camilla:

I. Par som alltid “elsker den andre parten” mer på Facebook!

II. Folk som sier at ALLE unge i dag får puter sydd under armene!

III. Når brus bruser over!

IV. Folk som tror at følelsen etter sterk mat kan dempes med brus!

V. Lærere som ikke lar deg gå på do!

Helt på tampen vil jeg bare legge til enda en videoblogg!
Kanskje ikke like interessang, men det er fremdeles en video:

Vi reblogges!

7 kommentarer
    1. At ”ungdommen var bedre før” eller ”de unge får sydd puter under armene”,var noe som ble sagt da jeg var ung oxo ,hahaXD
      Til orientering så er det lureste å få i seg noe søtt etter sterk mat fordi det nøytraliserer det sterke -så da er kanskje ikke brus så værst likevel,såfremt det er sukker i den da 🙂
      Å gode filmer burde aldri ta slutt..derfor er det dritkult med oppfølgere som fungerer <3
      Så kult at det ble tur på deg,tøft gjort !!

    2. vaniljeogpepper: Jeg tror nok også at det med ungdommer er noe som har sittet litt fast et sted en god stund ja, men det er fremdeles forståelig at det er irriterende, selv om jeg tror jeg ikke er i den alderen lengre av de som blir “utsatt for beskyldningene”.

      Når det gjelder det med filmer er jeg også veldig enig. Og de fleste oppfølgere synes jeg fungerer, men det er ikke det samme som at de må være like bra som den opprinnelige.

      Ja, glad for at jeg tok turen tross alt ^^ Var som skrevet min aller første tur på egenhånd.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg