2012 – Året jeg ikke døde!

I fjor skrev jeg et todelt, langt innlegg hvor jeg ramset opp veldig mye av året, med masse bilder og lenker.
Dette året har jeg derimot tenkt å avslutte på en litt annen måte her på bloggen. Tenkte at denne gangen trenger jeg ikke ta med “alt”, men kun det viktigste. Samtidlig som jeg vil skrive litt om hva jeg tenker om nyåret.

2012 har for meg vært et år med en del utfordringer, på godt og vondt. Året har også kommet med en del forandringer og nye ting. Foreksempel har jeg aldri før delt seng med en annen jente, i hvertfall ikke holdt rundt noen mens jeg har sovet. Det derimot har jeg fått oppleve i år. Så jadda, året har bydd på koselige og positive ting i tillegg til en del negative episoder.

Har herved en liten liste. Og må få påpeke at når det kommer til sanger, film og slik så er det ting jeg har likt veldig i år, og IKKE nødvendigvis ting som kom ut i år.

Året som gikk:
Årets positive forandring:
Da jeg flyttet fra hybelen på ca. 15 kvd til sokkelleilighet på 79 kvd.
Årets negative forandring: Da blogg.no gjorde sånn at jeg verken kan blogshoute eller at bloggen min på noen måter er synlig på forsiden lenger.
Årets utfordring:
Min veldig sterke sjalusi i forbinnelse med forelskelse.
Årets impulsive: Rottene mine.
Årets hat: Alt som har med barn å gjøre. Og når folk legger ut om alkohol, fester og lignende (både på nett, og i muntlige og skriftlige samtaler).
Årets tåre(r):
Avskjedene med Sara i mai og oktober :`-(…

Mest hørte sanger: «You`re so vain» (Marilyn Manson feat. Johnny Depp) og «Rainbow connection».
Årets artist: Angela Gossow.
Årets band: «Arch Enemy».
Årets tv-program: «Hotel Cæsar» og «The Walking Dead».
Årets film: «Orphan» og «The Muppets».
Årets spill: «Last Standing 2» og «Lollipop Chainsaw».
Årets kjøp: Alle dukkene fra Devil Dolls-butikken til Lillith.
Årets farge: SVART!

Dette angrer jeg mest på:
At jeg har vært for dumsnill og latt enkelte personer invandere for mye av tiden min.

Årets høydepunkt: Alt i alt så sitter jeg med en del ting å velge mellom, men det beste høydepunktet er akkurat i år likevel ingen tvil. De to gangene Sara har vært på besøk har utvilsomt vært de beste dagene i 2012.

Året som snart kommer:
DETTE skal jeg bli bedre på i 2013
: Bli flinkere til å ikke tollerere ting jeg misliker. Bli flinkere til å si nei, og kort sagt godkjenne mine egne grenser, behov og lyster bedre. Altså bli tydeligere!

Attpåtil håper jeg på å bli bedre på å ikke “forsvinne” med en gang det dukker opp noe utfordrende, altså at jeg plutselig logger av Skype eller lignende om noen sier eller skriver noe som “støter meg” eller plager meg på andre måter. I det minste ikke uten å si noe om hvorfor.

Utfordringer for 2013: Må vel bli når jeg skal reise utenfor Oppdal for første gang alene uten at jeg har med familie, venner eller bekjente på reisen. Når jeg må gå på rett buss og tog, og gå av og på riktig sted helt på egenhånd.

Dette gleder jeg meg til: Å besøke diversje venner der de er/bor.
Dette gruer jeg meg til: Nye utfordringer knyttet til mine vanskelige forhold til sjalusi, når folk drikker, når folk er på fest også videre.

Dette frykter jeg skal skje: Redd for å miste bestevenninna mi, eller at noe skal komme mellom vennskapet som er i dag.
Dette håper jeg skal skje: Hadde vært flott om jomfrudommen røyk… Og at jeg får kjøpt meg ny og stiligere sofa, og ikke minst; EN MYE BEDRE SENG! Så håper jeg selvfølgelig at INGEN av mine venner dør eller at det skjer noe galt med de jeg har.

Vi reblogges!

3 kommentarer
    1. Godt Nyttår Andreas vennen min:)) Vet jeg har hatt opphold på bloggen mange ganger men du har liksom “alltid” vært der når jeg kom på igjen og plutselig er det ikke så mye artig og fullstendig kaos på bloggen lenger… Men det var gøy i starten da vi ble kjent:))
      Masse gode ønsker til deg for året 2013 fra meg:)) <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg