*Lættis*… HVA var det JEG SA??

Du ser inn i kamera. Du sitter i dusjen. Foran deg har du et ark med ti snodige ting du skal si.
Du har over seks år med skuespillererfaring, en erfaring som ikke hjelper hele veien.

Nei, for saken er nemlig at til tross for hvor lenge jeg har jobbet med skuespill og slik før så hender det likevel at jeg sprekker eller at andre ting skjærer seg. Det var tilfelle i dag tidlig mens jeg satt i dusjen og spilte inn opptakene til “10 ting man aldri trodde jeg skulle si”-videoen. Originalvideoen som endte på 2 minutter og 11 sekunder etter ferdigklipping, ble nemlig på over 12 minutter.

Nå tenkte jeg å dele 5 minutter og 33 sekunder med dere, som dere hittil ikke har fått se. På tide å vise dere noen av fliringen og tabbene som dukket opp under forsøkene.

Ønsker alle en god natt!
Vi reblogges!

7 kommentarer

Siste innlegg