Drømmekjæresten

Uansett hvor mye man ender opp med å drømme om den perfekte drømmekjæresten, ender de fleste opp med et individ som ikke en gang kunne vært tremeninngen til den personen man hadde i tankene.
Livet er minst like fylt av overraskelser, forandringer og twister som kroppen til Davy Wathne er fylt av Coca Cola og uggen kroppsveske.

Det er flere som før meg har skrevet om sin såkalte drømmepartner. Mange av dere er 16 år og har alerede hatt 1-2 kjærester. Denne lista kommer derimot fra en 21-åring som har vært jomfru og singel hele livet.

Jeg tenkte at listen min skal inneholde fire punkter som vedkommende ha for at det i hele tatt skal være aktuelt med et forhold. Pluss fem punkter som hadde vært veldig flott om vedkommende hadde, altså såkalte bør ha-punkter.

Min kjæreste/samboer MÅ:

1. Være noen lunde sexy
… Hvem vil egentlig ha en partner som ser ut som en potetsekk?
Utseendet er ikke alt, og jeg er virkelig en av dem som syns at det er alt for mye fokus på utseende og kropp.
Men på en annen side, er du ikke pen nok så er det helt utenkelig med et forhold. Hvis vi skal være kjærester må jeg i alle fall ha sett deg først, sånn at jeg vet du ikke er stygg..

2. Ikke være en kleptoman
… Alt jeg eier og har er jeg grådig redd for.
Hvis du er kleptoman kan du ikke bare glemme et forhold med meg, men mest sannsynlig også å være venn med meg i hele tatt. Har dui hele tatt en fortid med stjeling kommer jeg til å bruke alt for mye energi på å bekymre meg for at du skal ta noe under nesa på meg… Og da tenker jeg først og fremst ikke på at du skal nappe ut nesehårene mine mens jeg sover, forså å legge de ut på Ebay…

3. Være tålmodig, forståelsesfull og rettferdig
… Alle som skal ha noe med meg å gjøre er bare nødt til å være tålmodig.
Det er en god del ting med meg som enkelte synes går noe treigt, ting som mange andre tar forgitt..
Jeg kan aldri i livet leve med noen som ikke forstår meg eller i det minste aksepterer meg for den jeg er. Jeg er en tålmodighetstest å være i lag med.. Samtidlig kan du bare glemme å være i nærheten av meg dersom du er en kjip og urettferdig person!

4. Like små dyr og insekter
… Jeg har pr dags dato fire rotter og en chilean rose hair tarantella.
Du MÅ ikke elske edderkopper og rotter, men det er et must at du takler å leve med en som har den slags kjæledyr! Hvis ikke kan du se deg om etter en annen, jeg dropper ikke dyra mine til fordel for en kjæreste.

Min kjæreste bør:

5. Kunne elske seg selv
… Jeg er selv et menneske som prøver å prioritere meg selv fremfor andre.
Jeg elsker å ta bilder av meg selv og andre, og dersom du er et menneske som ikke unngår å bli tatt bilder av, filmet også videre, så er det et MEGAPLUSS – Dersom du er et menneske med stort elskov for deg selv, et menneske som elsker å bli tatt bilder av, bli filmet også videre – Da tror jeg vi kan passe bra sammen. Janteloven er noe dritt, og mennesker med lav selvtillit er slitsomt i lengden, og usexy…

6. Være et horribelt, morbid menneske
… Du har kanskje merket at jeg er over “normalen” glad i skrekkfilmer, horror, zombier, morbide dukker og andre mørke, morbide ting. For å si det sånn, dersom du HATER sånne ting er det bare å glemme at vi noen gang skal være sammen. Du må ikke være en like stor fan som meg når det kommer til død og groteskheter, men hils Satan og han skal si det er en stor fordel!

7. Være glad i sex
… Og når det er sagt, ikke sex hele tiden. Hadde du vært nymfoman så hadde ikke jeg taklet det. Men likevel, min kjæreste bør være glad i å ha sex. Hun bør ha baller, det vil si… Jeg ønsker ikke nødvendigvis en dame som tidligere har vært mann (selv om det skulle gått bra), men jeg ønsker en dame som tørr å prøve MYE innen for det sexuelle. Som har få grenser, og som foreksempel ikke er redd for å ha seg på et offentlig sted der det er fare for å bli tatt på fersken. Så kan heller noen ta meg på bananen 😀

8. Ikke elske barn
… Jeg kommer ikke til å gi deg et barn.
Jeg skal ikke si at jeg hater barn, men det er ikke langt unna. Jeg elsker barsnlige mennesker, men jeg takler ikke sånne ekte barn (bare falske barn, haha… eh, nei)… Jeg har mest lyst til å ta vært barn jeg finner, mose de sammen til en ball, forså å skyte de langt avgårde med en gedigen kanon! Sååååå, min drømmekjæreste har en fordel om hun er steril og ikke ønsker seg barn.

9. Ikke være religiøs
… Jeg ser på de fleste religiøse som noen tullinger.
Jeg er personlig LaVeyansk satanist, noe som vil si at jeg IKKE tror på Satan, men tror på og dyrker meg selv.
På en annen side, dersom du generelt er en kul person som oppfyller de fleste av punktene over så skal det gå bra om du tror på en eller annen Gud, så lenge du bare er litt normalt religiøs og ikke fanatisk religiøs..

Sånn. Jeg gidder ikke melde meg på sånne datingsider. For min del kan jeg sikkert leve livet ut som singel. Men samtidlig så skal jeg ikke fornekte at jeg ønsker noen å leve med, men da MÅ vedkommende oppfylle alle de fire øverste punktene, og bør oppfylle flest av de fem siste! Hehe, sånn inn med t-skje..

Vi reblogges!


12 kommentarer
    1. JEG HAR BALLER 😀 xD
      …men tror likevel ikke vi bør deite hverandre 😉 Når jeg tenker etter ser jeg på meg selv som lesbisk også. Synd. Dette kunne blitt interessant :p

    2. Dine krav er akkurat som mine mann! Aah perfekt haha 🙂 men seriøst det jeg sa nå. En punkt som er must for meg, drømmemannen MÅ godta jeg snakker med andre.(gutter) som ikke gjelder flørting osv, kun vennskap.. Du er herlig 😉

    3. kittycamyy: You say so? Hmm, kanskje vi skal date hverandre? Hehe, eller ikke.

      Det med gutter skal vel også gå bra, så lenge dere ikke har for intenst forhold som er lett å missforstå. Hehe.. Jeg er litt sjalu av meg sånn sett. Da sier vi det da, vi møtes utenfor kommunen din klokken 20.00 ^^

    4. Det med at personen er stygg.. Om man er forelsket i noen så ser ikke personen stygg ut i det hele tatt. Alt det forsvinnerXD Bare så du er klar over det, utseende spiller virkelig ikke noen rolle når man er virkelig forelsket i noen;)
      Og det med kleptoman.. Jeg vil si det er et must uansett å kunne stole på kjæresten sin. Kan man ikke stole på h*n så skal man ikke være sammen med dem. Og det er viktig å forstå eller prøve å forstå den man er sammen med.. Det er en av grunnene til man er med hverandre..XD
      Selv så har jeg egnetlig ikke noen liste på slikt. Jeg faller for personligheten. Og jeg kan godt innrømme at det ikke er alle jeg har blitt sammen med som jeg syns var så pen før jeg ble forelsket i dem. Da forsvant alt det og etterpå skjønte jeg ikke hvorfor jeg trodde noe annetXD
      Eneste mustet jeg har er vel at personen må godta meg. Jeg har mine hobbyer og interesser, og jeg liker å gjøre mine egne ting. La meg få lov å fortsette med det. Det er en del av meg, og mister jeg det mister jeg en del av meg selv. Og da er jeg ikke lengre den du ble sammen med.
      Lykke til med å finne noen med alle de forutsetningene..=P

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg