GUTT (18) HAR SEX MED KVINNE (40)!

Tenkte å slå til med et litt originalt innlegg her, igjen!
Aldersforskjell har jeg så tynt blogget om før. Jeg har tidligere blogget om foreksempel de å ha eldre og yngre venner, og det å ha aldersforskjell i forhold.
Denne gangen kan vi starte med et mindre generellt og mer presis eksempel.

La oss si at jeg, ja meg ja.. La oss si at jeg møter på en dame på 40 år. Jeg er for dere som ikke vet det 21 år.
Faktumet er at vi begge er kåte, og vi vil knulle nå! Dersom jeg synes hun er flott, og hun heller ikke synes jeg er så alt for ille – Er det da noe galt med at vi skal ha oss? Unntaket er selvfølgelig at den eldre kvinnen er min egen mor eller noe sånt.

Mens jeg enda gikk ungdomskolen enda husker jeg godt enkelte samtaler vi gutta kunna ha. Der ble det fortalt at en gutt som er 2-3 år eldre enn meg, som bodde på et slags borettslag tilfeldig hadde fått over nabokjærringa rundt 40 år og at de hadde pult som to kaniner, og kort fortalt latt følsene få leve ut.

Jeg er ikke ute etter å oppfordre modne kvinner til å feie over alle kompisene til sønnen sin på 18 år, men jeg bare stiller spørsmål her.
At jeg snakker om frivillighet her, tar jeg som en selvfølge at dere skjønner!


© Bildet tatt fra signsbypost.com

Modne kvinner har så gjerne mer å gi enn kvinner på foreksempel min alder. Desto eldre partnere man finner seg, desto bedre kan de gjerne være av sine seksuelle erfaringer. Minuset kan jo fort oppleves for den som er eldre å ha en som er flere hakk mindre erfaren.
Men for å igjen snu det positivt: Tenk så fint felleskap det er at eldre kan lære opp de unge! Det kaller jeg for magi i hverdagen! <3

Men la oss til slutt si som følger…
Vi har et menneske på 18 år og et annet menneske på 40 år. Den på 18 år så og si like sterke seksuelle erfaringer som den på 40, de begge har lyst på et knull nå – Er det egentlig noe i veien for at de skal gjøre det, så fremt vi HELST ikke snakker f.eks mor og sønn, datter og far, sønn og far, sønn og tante, eller andre eksempler som går under incest!

Så lenge man ikke begår voldtekt i noen form, og ikke gjør pedofile handlinger syns jeg folk skal knulle hvem de vil, når de vil!

Man sier at man skal elske og sette pris på den yngre generasjon. Man skal bare ikke fortelle det høyt at man har elsket? ^^

10 kommentarer
    1. “Den på 18 år så og si like sterke seksuelle erfaringer som den på 40”
      – Nåja… hun har hatt 20 år, altså omtrent 5 ganger så lang tid som han, på å få erfaring, så akkurat DEN biten tror jeg ikke så mye på (selv om kanskje den på 20 tror det – men vil oppdage ved 40 at det ikke stemte.)
      Når det er sagt, så er de begge voksne og lovlige, og bør gjøre som de selv vil, uavhengig av andres meninger. Av en eller annen grunn er det mange som mener at hvis dama er 20 og mannen 40, så er det mye mer greit enn om dama er den eldste, men jeg mener at det er kjemien (fysisk/psykisk) som avgjør, ikke alderen i antall år.
      Jeg har selv vært sammen med (altså i fast forhold) en som var 11 år yngre enn meg, og en som var 11 år eldre – vi var alle voksne, ikke noe barnerov eller noe – (og selvfølgelig noen som var mye nærmere meg i alder), og det funket helt fint begge deler!

    2. Ideatroll: Det med at yngste eksemplet ble gutt er rett og slett fordi jeg selv som skrivent her inne er gutt. Men jeg kunne likegjerne tatt en jente på 18/20 mot en mann på 40 også 🙂 Eller at begge er av samme kjønn. Uansett, kjønnet var ikke hovedpoenget fra min side.

    3. Moren til en venninne av meg er 45 og giftet seg med en på 27, de er lykkelige i dag 5 år senere. Aldersforskjell har ikke så mye å si sånn egentlig, så lenge begge er over lovelig alder.

    4. Ehm jo, en på 40 og en på 20 kan faktisk være like erfarne seksuelt. leste en blogg av en kvinne som var 40 år og JOMFRU!!! Så det er ikke alle 40- åringer som har like mye å lære bort altså.. er ikke alle som har vært så seksuelt aktive selvom de har levd noen år.. Når det er sagt er jeg helt inne med at aldersforskjeller er greit. men 20 år begynner å bli litt mye likevel. men altså, for all del, folk får gjøre som dem vil.

    5. Jeg er 40 og gravid med en herlig gutt på 18. Vi er forlovet og han ønsker seg seks barn til. Jeg gleder meg. Hilsen gravide tjukkebolla 😁

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg